МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Структурно-модульна схемаз дисципліни "Безпека життєдіяльності з основами цивільної оборони"
ЛЗ – лекційні заняття; ЛПЗ – лабораторно-практичні заняття; СРС – самостійна робота студента.
Шкала оцінки знань студентів
ВСТУП
Методичні вказівки з дисципліни “Безпека життєдіяльності з основами цивільної оборони” відображають сучасні тенденції розв'язання проблем безпеки людини. У методичних вказівках враховано: досвід Європейської системи освіти у сфері ризику, рішення першої науково-методичної конференції "Безпека життя і діяльності людини — освіта, наука, практика" та наукові дослідження у сфері безпеки людини. Людина та її здоров'я є найбільшою цінністю держави, яка докладає чимало зусиль для створення умов безпечної життєдіяльності всього населення України. Одним із головних напрямів забезпечення безпеки населення України є належна освіта з проблем безпеки.
Мета:теоретична та практична підготовка у студентів щодо створення безпечних умов діяльності і життя, опанування принципів гармонійного розвитку особистості і сталого розвитку суспільства, вивчення впливу на людину зовнішніх та внутрішніх факторів у всіх сферах її життєдіяльності. Об'єктом вивчення безпеки життєдіяльності з основами цивільної оборони є людина у всіх аспектах її діяльності (фізичному, психологічному, духовному, суспільному). Предметом вивчення є вплив на життєдіяльність та здоров'я людини зовнішніх і внутрішніх факторів. Завданням безпеки життєдіяльності з основами цивільної оборони є виявлення умов позитивного та негативного впливу на життєдіяльність та здоров'я людини зовнішніх та внутрішніх факторів, обгрунтування оптимальних умов та принципів життя.
Студент повинен: Вміти: - аналізувати та оцінювати небезпечні ситуації; - оцінити середовище перебування стосовно особистої безпеки, безпеки колективу; - самостійно приймати рішення про вжиття термінових заходів у разі виникнення екстремальних ситуацій; - забезпечити особисту безпеку в екстремальних ситуаціях; - розробляти і впроваджувати систему заходів, спрямованих на збереження здоров'я людини та її гармонійний розвиток; - визначити психофізіологічні особливості людини та їх роль у забезпеченні особистої безпеки; - оцінювати негативні фактори середовища перебування та визначати шляхи усунення їх дії на людину; - надати першу медичну допомогу в екстремальних ситуаціях собі та іншим потерпілим. Знати: - основні принципи формування безпечної життєдіяльності людини; - характеристики зовнішніх та внутрішніх негативних факторів; - вплив психофізіологічних особливостей людини на формування її безпеки; - класифікацію і нормування шкідливих та небезпечних факторів, - методи виявлення шкідливих та небезпечних факторів; - основні принципи колективної безпеки; - принципи гармонійного розвитку людини та сталого розвитку
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|