Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Індивідуальне завдання

Виразіть задані похідні розмірності через основні, використовуючи наведені визначаючі співвідношення.

1) Н (F = а × m; а = v/t; v = s/t);

2) Дж (А = F × s; F = а × m; а = v/t; ; v = s/t);

3) Вт (N = А/t; А = F × s; F = a × m; a = v/t; v= s/t);

4) В (U = N/I; N = A/t; A = F × s; F = a × m; a = v/t; v = s/t);

5) Па (p = F/f; F = a × m; a = v/t; v= s/t; f = a × b; а, b – лінійні розміри);

6) Гц ( ν = N/t; N – кількість коливань)

СИСТЕМА ПЕРЕВАЖНИХ ЧИСЕЛ

Мета заняття - прищеплення практичних навичок з використання рядів переважних чисел.

Для успішного виконання завдань цього розділу необхідно знати:

– правила утворення рядів переважних чисел;

– структура рядів переважних чисел;

– основні властивості рядів переважних чисел.

Завдання У ливарному цеху вирішили уніфікувати моделі надливків длясталевих виливків з метою включення їх до стандарту підприємства. Маси надливків повинні утворювати ряд R5. Мінімальна маса надливку 1 кг, максимальна 100 кг. Усі моделі геометрично подібні. Визначаючий розмір, мм, моделі обчислюють за формулою d = 103 × 3 m r , де m – маса надливку, кг; ρ – густина рідкої сталі кг/м3. Розрахувати ряд визначаючих розмірів моделей, якщо ρ = 7200 кг/м3.

Розв’язання. Користуючись стандартним рядом R5 ( додаток В), утворимо ряд мас надливків, кг: 1,0; 1,6; 2,5 4,0; 6,3; 10,0; 16,0; 25,0; 40,0; 63,0; 100,0. Далі, за формулою розрахуємо ряд визначаючих розмірів, мм: 52; 61; 70; 82; 96;112; 131; 152; 177; 206; 241.

Для самостійної роботи:

Розрахувати ряд діаметрів, мм, ливникових стояків, площі поперечного перерізу яких утворюють ряд переважних чисел від 1 до40 см2.


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 363

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Індивідуальне завдання | Індивідуальне завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.