МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тестові завдання1. Вивчення здатності товару задовольнити існуючі та перспективні потреби споживачів включається в дослідження: 1) споживача; 2) товару; 3) конкурентів; 4) мотивів поведінки покупців на ринку; 5) систем і методів реалізації продукції. 2. Вивчення місткості ринку та характеру споживчого попиту включається в дослідження: 1) ринку підприємства; 2) споживача; 3) конкурентів; 4) мотивів поведінки покупців на ринку; 5) ніші ринку. 3. Аналіз показників діяльності конкурентів за комерційним напрямом стосується: 1) прибутків, збитків, рівня рентабельності; 2) активів, основного капіталу, ринкової частки; 3) структури витрат, виробничих потужностей, наукових досліджень; 4) рівня після продажного обслуговування, ефективності реклами, кваліфікаційного рівня збутового персоналу; 5) історії розвитку, іміджу, громадської думки. 4. Основною метою сегментування ринку є: 1) оптимізувати стратегію охоплення ринку; 2) раціоналізувати ціноутворення; 3) забезпечити оптимальний товарообіг; 4) вдосконалити взаємовідносини між суб‘єктами ринку; 5) забезпечити адресність товару. 5. Сегментом вважають таку частку ринку, яка містить: 1) 30% потенційних споживачів, що купують 60% товарів підприємства –виробника; 2) 20% потенційних споживачів, що купують 80% товарів підприємства –виробника; 3) 20% потенційних споживачів, що купують 40% товарів підприємства виробника; 4)70% потенційних споживачів, що купують 30% товарів підприємства –виробника; 5) 80% потенційних споживачів, що купують 20% товарів підприємства –виробника. 6. До географічного принципу сегментації належать: 1) вік, стать, освіта; 2) тип особи, суспільний клас, стиль життя; 3) рід занять, склад родини, раса; 4) чисельність та щільність населення, структура комерційної діяльності; 5) пошук вигоди, статус користувача, рівень обізнаності. 7. Рівень інфляції є ознакою: 1) психографічного принципу сегментації; 2) поведінкового принципу сегментації; 3) демографічного принципу сегментації; 4) соціально-економічного принципу сегментації; 5) географічного принципу сегментації. 8. Привід для здійснення купівлі є ознакою: 1) демографічного принципу сегментації; 2) психографічного принципу сегментації; 3) соціально-економічного принципу сегментації; 4) географічного принципу сегментації; 5) поведінкового принципу сегментації. 9. Стратегія охоплення ринку, при якій підприємство вирішує виступати на кількох сегментах ринку і розробляє для кожного з них самостійні пропозиції, називається: 1) диференційованим маркетингом; 2) недиференційованим маркетингом; 3) соціально-етичним маркетингом; 4) управлінським маркетингом; 5) концентрованим маркетингом. 10. Якщо конкуренти практикують активну сегментацію, то підприємству доцільно застосовувати: 1) недиференційований маркетинг; 2) концентрований маркетинг; 3) диференційований маркетинг; 4) змішаний маркетинг; 4) товарний маркетинг. Тема 5.Товар в маркетинговій діяльності підприємств туристичної індустрії. План. 1. Поняття маркетингової товарної політики. 2. Поняття товару. 3. Асортимент та номенклатура товарів. 4. Ринкова атрибутика товару. Ключові слова: товар, товарна одиниця, етапи розробки товару, сервіс, види сервісу, товарна марка, торговельний знак, товарний знак, упаковка, типи упаковки, номенклатура, показника номенклатури, асортимент, показники асортименту. Читайте також:
|
||||||||
|