Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методика виконання роботи

До отриманої задачі, що містить суміш Fe (III) і Cu (II), додають 30 мл фонового електроліту – ацетатного буферного розчину з рН=3,2. На електроди накладають напругу 0,9 В і занурюють їх у розчин. Вмикають перемішування і титрують розчином 8-меркаптохіноліну, додаючи його через кожні 30–35 с. Записують показання мікрогальванометра. Титрування закінчують після другого підйому струму (рис. 7.28, кр.1) будують криву титрування на міліметровому папері. Знаходять точки еквівалентності. Розраховують масу міді і заліза.

 

 

Рис. 28. Крива амперометричного титрування суміші Fe3+ і Cu2+ 8-меркаптохіноліном (1) на установці з 1 індикаторним електродом

 

Зовнішній вигляд біамперометричного аналізатора БАН-УНИИЗ (2). У корпус приладу (3) вмонтовані магнітна мішалка і джерело постійного струму. Мікрогальванометр (4) може фіксувати силу струму і напругу. Тумблери (5) призначені для включення приладу, регулювання швидкості обертання мішалки, переключення мікрогальванометра, що реєструє, на показання сили струму або напруги і регулювання напруги, що накладається. У стаканчик для титрування (6) занурюються два Pt електроди, які підключені до приладу. Реактив додається з мікробюретки (7), з ціною розподілу 0,01 мл


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. I. Аналіз контрольної роботи.
  3. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  4. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  5. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  6. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  7. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  8. III ОФОРМЛЕННЯ І ЗАХИСТ РОБОТИ
  9. III. Виконання бюджету
  10. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  11. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  12. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи




Переглядів: 361

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Принцип методу | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.