Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Різновиди недозвол-ої реклами (Р), їх характ-ка

У Р заборон-я:-поширювати інфор-ію щодо продукції, вир-во або реалізацію якої заборонено законодавством У-ни; -вміщувати твердж-я, які є дискримінаційними за ознаками походження, соц. і майнового стану, расової та нац. належності, статі, освіти, ставлення до релігії, за мовними ознаками, місцем прожив-я; - закликати до дій, які можуть завдати шкоди здоров’ю або життю людей та навк-му середовищу; -викор-ти засоби і технології, які безпосередньо діють на підсвідомість спож-ча; -наводити твердження, що дискримінують осіб, які не корист-ся продукцією, що рекламується; -викор-ти або імітувати зображення держ символів У-ни та ін держав; рекламувати продукцію, вир-во якої вимагає наявності спец дозволу, у разі відсутності ліцензії. Також фірма повинна уникати у своїй Р обману і дискримінації. Виділ-ь: брехливу Р (рекламодавці не повинні прибігати до брехливих тверджень, наприклад заявляти, що товар лікує від чого-небудь, коли насправді він цього не робить, також повинні уник-и підтасованих демонстр-ій); Р, що вводить в оману (рекламодавець не повинен створювати оголошень, потенційно здатних ввести в оману, навіть якщо в дійсності ніхто, можливо, і не буде введений в оману. Дієтичний хліб не можна рекламувати, ствердж-чи, що в ньому менше калорій, якщо єдина причина цього-тонше нарізані скибки); Р зі зникаючою приманкою (не слід залучати покупців помилковими обіцянками. Наприклад, продавець рекламує швейну машину за певною ціною, а потім відмовляється продати її за цією ціною).

Планув-я рекламної діяльності.

1-им етапом прийняття рішень щодо рекламування є ідентифікація цільового ринку, тобто визначення основних його характеристик. Такі знання дають змогу створити дійову й результативну рекламу. Після цього визначають цілі рекламування. Вони мають бути розраховані стосовно конкретного цільового ринку, конкретного часу, бути реалістичними та придатними для вимірювання. Цілі реклами є базисом для встановлення її бюджету. Наст-м рішенням після розрахунку бюджету є розробка її текст-ї частини. Передовсім треба визначитись із ідеєю, тобто чи буде воно інформуючим чи трансформ-им. Рекламне звернення має закликати до дії, апелювати до почуттів людини, спиратись на реальні факти. Наст-е рішення - вибір носіїв реклами: газети, TV, презентаційні засоби, радіо, журнали, вулична реклама, рекламні листи й тел. дзвінки, магнітофонні записи. Потім - складання графіку рекламування на підставі таких даних: оберт-я -частоти появи на ринку нових товарів; регулярність – частоти купівлі товару; темпів забування товару покупцями; сезонності викор-ня товару. Далі – тестування реклами. Його здійснюють опитуванням спож-ів (“метод портфеля”, анкетув-я, залуч-я TV), а також із доп експертних чи фізіол-их методів. Заключна частина процесу здійсн-я реклам-ня – управління нею і контроль. Тут передовсім треба з’ясувати, чи досягнуті поставлені цілі та визначити слабкі місця.


Читайте також:

  1. Алгоритмічна конструкція повторення та її різновиди: безумовні цикли, цикли з після умовою та з передумовою.
  2. Але в реклами є і недоліки.
  3. Атракція як спосіб викликати довіру до реклами
  4. Взаємозв'язок реклами і життєвого циклу товару
  5. Вибір каналів розповсюдження реклами
  6. Вибір цілей реклами
  7. Виборчі системи: суть, різновиди, переваги та недоліки.
  8. Види і функції реклами.
  9. Види реклами
  10. Визначення реклами
  11. ВИМОГИ ДО ОБ’ЄКТІВ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ (ОЗР)
  12. Виробничий процес, його різновиди і структура




Переглядів: 331

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Персональний продаж (ПП) товару: сутність та умови застосування. | Суб’єк, об’єкти реклами (Р), хар

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.