Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання 4. Відредагуйте словосполучення.

Прийняти заходи, прийняти участь, здійснити погодження, здійснити вплив, повістка денна, предложення, забезпечити рішення, проводити боротьбу, міроприємства, слідуючі члени групи, не може бути визнаним задовільним, у самий найближчий час, мають місце випадки неявки на заняття, прошу Вашого дозволу про надання мені відпустки, повинен бути направлений, одностайне схвалення дістали, пропозиція про прийняття до неухильного виконання, згідно наказу, згідно розпорядження, відповідно з постановою.

Завдання 5.У поданих іменниках змінить закінчення у родовому відмінку, при потребі скористуйтесь Додатком 1 «Закінчення іменників другої відміни чоловічого роду в родовому відмінку однини».

Дощ, жовтень, туман, біль, місяць, ведмідь, коридор, вовк, іній, сад, ліс, ґанок, гай, парк, бузок, ячмінь, овес, кінь, пес, ясень, мороз, курінь, млин, хлів, ставок, яр, хутір, мед, спирт, квас, борщ, піджак, плащ, портфель, стіл, ніж, карниз, будинок, вокзал, дах, завод, канал, поверх, сарай, тин, універмаг, травень, гараж, гнів, міст, паркан, пліт, майдан, майданчик, гектар, грам, метр, тиждень, долар, карбованець, червонець, десяток, мільйон, мільярд, рік, понеділок, вогонь, вітер, град, жар, землетрус, ураган, холод, жаль.

!!! Примітка. Зміна закінчення в родовому відмінку впливає на значення слова: ділового папера, АЛЕ аркуш паперу; каменя (великого), АЛЕ каменю (матеріалу) листопада (місяця), АЛЕ завершення листопаду (явища природи).

Завдання 6. Подані іменники поставте у потрібному відмінку, розкриваючи дужки.

Приїхати до (Донбас, Кавказ, Сибір, Берлін, Львів). З’їсти (хліб, сир). У своїй роботі ми не використовуємо (гіпс, граніт, кисень). Звернутися до (апарат) Влади. За міфологією Світове Древо росте у (центр світ). У каблучці не було одного (камінь). Запит до (сервер).

· Поясніть особливості вживання відмінкових закінчень.

Завдання 7. Зробіть правильний вибір слів, що характеризують, яким має бути мовлення освіченої людини. Від вибору вищенаведених ознак мовлення буде залежати, як ви знаєте норми літературної мови і чи вмієте дотримувати їх.

 

Мовлення має бути

Правильним ? вірним

Змістовим ? змістовним

Професійним ? професіональним

Діловитим ? діловим

Вúразним ? вирáзним

Писемним ? письмовим

Устним ? усним


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 1886

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання 3. Опрацюйте таблицю1.1. | Завдання 8. Опрацюйте таблицю 1.2.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.