Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання 8. Опрацюйте таблицю 1.2.

Таблиця 1.2

«Порушення норм літературної мови»

Порушення Неправильно Правильно
Ненормативні наголоси випáдок, паралíч, середúна вúпадок, парáліч, серéдина
Порушення правил фонетики ніш, дівчіна, касковий ніж, дівчина, казковий
Неправильні морфолого – синтаксичні побудови наступають п’ятидесяти восьмидисяти завідуючий кафедрою бігство надходять п’ятдесяти вісімдесяти завідувач кафедри втеча
Тавтологія (недоречне використання однокореневих слів) забезпечення безпеки гарантування безпеки
Використання «суржику» заключити договір тяжка біль передвиборча компанія важке положення укласти договір тяжкий біль передвиборча кампанія важке становище
Діалекти й говірки носе, баче, скіки, тіки, зара, буряк, утрох носить, бачить, скільки, тільки, зараз, буряк, утрьох
Нечітка вимова фонем [е] та [ і ] в словах, де вони чергуються корень зберегати зберігти загибіль корінь зберігати зберегти загибель
Змішування паронімів (слів, близьким за звуковим складом і вимовою, але різних за значенням і написанням) Я отримав номер абонементськоїскриньки. Олена справляєафектне враження. Я отримав номер абонентськоїскриньки. Олена справляє ефектневраження.
       

Завдання 9.Зробіть правильний вибір слів, що в дужках. Поясніть їх лексичне значення.

Усім відомо, що (саме дорожче, найдорожче) добро кожного народу — це його мова.

Вона реалізується в процесах усного і (письмового, писемного) мовлення. (Завдяки, через) мов... ми (впізнаємо, пізнаємо) світ. Мова — (основне, головне) знаряддя спілкування.

Мова виконує (ряд, низку) функцій, життєво (важних, важливих) для суспільства. Мова прийде на допомогу кожному (який, хто) прагне (оволодіти, заволодіти) секретами (професійного, професіонального) спілкування.

v Повторіть функції мови, що вивчали в першому семестрі.

Рекомендована література: 4-7, 9, 27;

Тема 2.Ділові папери як засіб писемної професійної комунікації

Учитися гарній, спокійній, інтелігентній мові треба довго і уважно, прислуховуючись, помічаючи, читаючи, вивчаючи.


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 407

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання 4. Відредагуйте словосполучення. | Д. Лихачов

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.