Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Частина II

Консультант (спокійно): Я думаю, що Олена говорить цікаві речі. Ви хочете «зробити» великі гроші в середині сезону продажів. У цьому і полягає проблема. Якщо ви не можете обійтися без збільшення цін, то повинні подумати про те, як зробити це, знявши велику частину проблем, створених цим рішенням.

Владимир (грубо і з образою): Було б нерозумно відмовитися від підвищення цін.

Консультант (спокійно): Може це і справді так, але чи кращим чином ви це робите? Завжди існує не один вихід з ситуації. Я не думаю, що ви вирішуєте проблему найбільш ефективним методом. (Пауза.) Навіть узявши за основу підвищення цін, це можна зробити добре або погано. Тут варто подумати над тим, як це зробити з найменшими втратами. (Всі мовчать, поки консультант їх оглядає і чекає чийогось коментарю. Нічого не почувши, консультант продовжив). Так, поки ви обмінюватиметеся листами з дилерами, пройде немало часу. Ефект від підвищення цін виявиться тільки в кінці сезону, а гроші ви отримаєте ще пізніше. Подумайте про те, що за цей час ви втратите ряд замовлень. Чого в цій ситуації буде більше: вигоди або втрати? Погляньте на це в часі. (Консультант зробив паузу, давши можливість для коментарю.)

Олена: Ось це я і мала на увазі.

Консультант: За майбутніми замовленнях підвищити ціни буде простіше, якщо пояснити дилерам ситуацію.

Владимир (вже не грубо і очевидно з позитивним відношенням): Гаразд, я так і зроблю.

Микола: У нас ціла купа нових замовлень, що чекають підтвердження…

Владимир: Правильно, якщо нам допоможуть, то ми можемо почати з крупних замовлень і зробити це вже сьогодні.

Консультант: А чом би не підключити до цього людей Олени?

Олена: Так, вони знають дилерів краще. Ми доручимо їм цю роботу і хай вони зв'язуються з дилерами негайно. Правда, багато сил піде на те, щоб переконати дилерів в необхідності підвищення цін. Я теж займуся цим відразу ж після засідання.

Владимир: Я думаю, що по крупних замовленнях нам всім треба працювати індивідуально по телефону, а по невеликих замовленнях розіслати листи.

Консультант: Треба умовити дилерів зберегти замовлення. Це потрібно обов'язково зробити. Скажіть їм, що ви збережете всі їх замовлення і підете їм назустріч зі всіма змінами, які вони визнають необхідними у зв'язку з підвищенням цін, якщо вони підтвердять свою згоду протягом п'яти днів. І увесь цей процес треба тримати під контролем.

Олена: Що мене турбує, так це те, як краще зробити всю цю роботу. Адже підвищення цін – це серйозна справа. Я думаю, що люди підуть нам назустріч.

Владимир: Ми з Оленою займемося всім цим негайно. (Всі знову замовкли.)

Борис: Добре, чи зможете ви всі зайнятися цією роботою негайно? Завтра знову зустрінемося вранці і подивимося, як у нас йдуть справи.

Питання до частини II ситуації

1. Що ви тепер думаєте про остаточне рішення? Воно краще? Могли б ви назвати перше рішення «обмеженим»?

2. Могла б управлінська команда Бориса ухвалити нове рішення без допомоги консультанта? Обґрунтуйте відповідь.

3. Чи можна сказати, що в частині I управлінська команда не займалася вирішенням проблеми? Чому?

4. Що консультант змінив в роботі управлінської команди Бориса і в її організаційному оточенні, що склалося вкомпанії? Чи потрібно тут що-небудь міняти?

5. Як дана ситуація свідчить про групове рішення проблем, ухваленні рішень і про групову роботу в цілому?


Читайте також:

  1. I. Вступна частина
  2. II Основна частина
  3. II Основна частина
  4. II Основна частина
  5. II частина
  6. II частина.
  7. II. Основна частина
  8. II. Основна частина
  9. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  10. III Заключна частина
  11. III Заключна частина
  12. III Заключна частина




Переглядів: 418

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Частина I | Практичне завдання 1. Характеристика концепцій управління персоналом

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.