МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Лекція 5План: 1.Напрями комплексного маркетингового дослідження. 2. Фактори макро- та мікросередовища маркетингу. Література: 3,4,5,7,9,12,16,23
Напрями комплексного маркетингового дослідження. Маркетингові дослідження – це систематичне збирання, оброблення та аналіз даних з метою прийняття обґрунтованих маркетингових рішень. Маркетингові дослідження є комплексними і проводяться а трьох напрямах: макро-, мікро середовище і внутрішнє середовище. Макросередовище представлене п’ятьма групами факторів: - економічні; - соціально-культурні; - політико-правові; - технологічні; - природно-географічні.
Дослідження мікросередовища проводяться в таких напрямах: - дослідження ринку як такого; - вивчення споживачів; - вивчення фірмової структури ринку: конкурентів, посередників, постачальників.
Фактори макро- та мікросередовища маркетингу Лекція 6 План: 1.Кон’юктурні дослідження, як частина комплексного дослідження ринку. 2. Характеристика показників кон’юктури ринку. Література: 3,4,5,7,9,12,16,23
Кон’юктурні дослідження, як частина комплексного дослідження ринку Першим напрямом комплексного дослідження ринку є вивчення та прогнозування конюктури ринку – стану економіки в цілому, окремої галузі або конкретного товарного ринку, що формується певними факторами і виражається в конкретних показниках. Конюктурні дослідження – це цілеспрямований безперервний збір, аналіз та оброблення інформації про стан економіки, товарного ринку, аналіз і виявлення особливостей та тенденцій їхнього розвитку, прогнозування основних параметрів і розроблення можливих альтернатив для прийняття рішень. Виділяють три етапи конюктурних досліджень: - поточне спостереження (збір, оброблення необхідної інформації); - аналіз конюктури; - прогнозування конюктури для прийняття управлінських рішень. Конюктоутворювальні фактори поділяються на дві групи: - фактори, які діють постійно: науково-технічний прогрес, рівень монополізації,, державне і міждержавне регулювання, стан інформаційних систем, валютна т а кредитно-грошова система, енергетичні та екологічні системи; - фактори,які діють тимчасово, випадково: сезонність, політичні та соціальні конфлікти, стихійні лиха.
Читайте також:
|
||||||||
|