Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Аудиторні завдання

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Запорізький національний технічний університет

 

ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ

З вищої математики

 

для студентів

технічних спеціальностей

денної форми навчання

(1 семестр)

2 частина

 


Індивідуальні завдання з вищої математикидля студентів технічних спеціальностей денної форми навчання (1 семестр) 2 частина / Укл.:Килимник І.М., Паталаха Л.І. Полякова Т.Г. – Запоріжжя: ЗНТУ, 2011 – 82 с.

 

Укладачі: Килимник І.М., к.т.н., доцент

Паталаха Л.І., асистент

Полякова Т.Г, асистент

 

 

Комп¢ютерна верстка: Давиденко С.І.

 

 

Рецензент: Засовенко В.Г., к.ф.-м.н., доцент

 

Відповідальний за випуск: Килимник І.М.,к.т.н., доцент

 

Затверджено на засіданні кафедри вищої математики ЗНТУ

Протокол № 5 від 22.12.10

ЗМІСТ

 

1. Границя функції.
1.1 Аудиторні завдання.
1.2 Індивідуальні завдання.
2. Неперервність функції.
2.1 Аудиторні завдання
2.2 Індивідуальні завдання.
3. Диференціальне числення функції однієї змінної
3.1 Аудиторні завдання
3.2 Індивідуальні завдання.
4. Функції кількох змінних
4.1 Аудиторні завдання.
4.2 Індивідуальні завдання
Література

Границя функції

Аудиторні завдання

1. Знайти границі

 

  1.   3.
  2.   4.

 

2. Знайти границі

 

  1.   4.
  2.   5.
  3.   6.

 

3. Знайти границі

 

  1.   3.
  2.   4.

 

4. Знайти границі

 

  1.   4.
  2.   5.
  3.   6.

 

5. Знайти границі

 

  1.   4.
  2.   5.
  3.   6.

 

6. Знайти границі

 

 

  1.   6.
  2.   7.
  3.   8.
  4.   9.
  5.   10.

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 317

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Індивідуальні завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.