Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методичні настанови щодо виконання завдання 7

Побудувати лінію взаємного перетину заданих багатогранників. Показати видимість на площинах проекцій.

Використаємо способи: допоміжних січних площин, перетворення комплексного кресленика (заміна площин проекцій, різні способи обертання, допоміжне косокутне проекціювання).

Розв’язання завдання показано на прикладі (див. рис. 16) перетину призми і піраміди, з використанням комбінованого способу, а саме заміна площин проекцій разом з допоміжними січними площинами.

 

29.

Рис. 16. Приклад виконання завдання 7

30.

1. Бокові грані призми переводимо в проекціювальне положення – бокова поверхня призми проекціюється в свою основу.

Бокові ребра призми – профільно проекціювальні, тому на площину П3, піраміда проекціюється в свою основу – трикутник.

2. Визначимо точки перетину ребер призми з гранями піраміди і навпаки.

Ребро призми С3 перетинає грані E3S3K3 та D3S3E3 піраміди в точках С31323. Проведемо допоміжну січну площину Σ3 П3 через вершину S3 та ребро С3. Будуємо лінії перетину граней піраміди площиною Σ:

S3M3 = Σ3 E3S3K3

S3N3 = Σ3 D3S3E3

3. За допомогою бісектриси кута y1Oy3 визначимо горизонтальні проекції M1 та N1. Лінії S1M1 та S1N1 – це горизонтальні проекції ліній перетину граней з площиною Σ. А точки перетину 11 = S1M1 С1 та 21 = S1N1 С1 – точки перетину ребер призми з гранями піраміди. Точки 12 та 22 будуємо звичайним способом.

Інші точки перетину:

- з ребром В

4 = В DSK

5 = В KSE

- з ребром А

7 = АDSЕ

8 = А ЕSК

4. Побудова точок перетину 3 (3 = SD ВС) та 6 (6 = SDАВ) ребра SD з гранями призми зрозуміла з прикладу.

6. З’єднуємо точки перетину з урахуванням видимість елементів на площинах проекцій.

Завдання 8. Взаємний перетин кривих поверхонь

Умова: Побудувати лінію взаємного перетину двох заданих кривих поверхонь. Визначити видимість на проекціях.

Завдання виконати на аркуші формату А4. Варіанти наведені в табл. 8 збірника завдань.


Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  3. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  4. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  5. II. Завдання
  6. II. Завдання на проект.
  7. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 416

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні настанови щодо виконання завдання 6 | Методичні настанови щодо виконання завдання 8

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.