Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методичні настанови щодо виконання завдання 8

Побудувати лінію взаємного перетину двох кривих поверхонь. Показати видимість на площинах проекцій.

Лінію взаємного перетину поверхонь будують за точками перетину ліній однієї поверхні з іншою або з її лініями. Для цього використовують способи: перетворення проекцій,допоміжні січні: площини та сфери.

Розв’язання завдання показано на прикладі (приклад виконання на рис. 17) перетину прямого і похилого циліндрів, з використанням допоміжних січних площин.

31.

Рис. 17. Приклад виконання завдання 8

32.

1. Визначимо граничні 1 і 5 точки взаємного перетину. Контурні твірні похилого циліндра на П1 перетинають в точках 11 і 51 з колом основи прямого циліндра, в яке проекціюється його бічна поверхня. Перетин ліній зв’язку з фронтальними проекціями контурних твірних похилого циліндра на П1 визначить шукані точки 12 і 52.

2. Граничні точки А і В будуємо з використання допоміжної січної площини Σ (Σ1 Π1).

3. Побудову проміжних точок розглянемо на прикладі точок 4 і 6.

Допоміжна фронтальна січна площина перетне бокову поверхню циліндрів по твірним, в тому числі похилий циліндр по твірним 41 і 61. Перетин фронтальних проекцій 2 і2 з відповідними твірними прямого циліндра визначить шукані точки 42 і 62.

4. З’єднаємо побудовані точки з урахування видимість лінії перетину.

Точки 51, 41 61, 31 71 розташовані на видимій частині поверхонь циліндрів. Фронтальна проекція лінії перетину на ділянці 7262524232 спроекціюється як видима.

Завдання 9. Утворення і зображення кривих поверхонь

Умова. Побудувати проекції кривих поверхонь

Завдання виконати на аркуші формату А4. Варіанти наведені в табл. 9 збірника завдань.


Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  3. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  4. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  5. II. Завдання
  6. II. Завдання на проект.
  7. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 360

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні настанови щодо виконання завдання 7 | Методичні настанови щодо виконання завдання 9

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.