Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Особливості поточного контролю знань студентів заочної форми навчання

Поточний контроль знань студентів заочної форми навчання проводиться у формі:

1. Модульний контроль – оцінюється від 0 до 5 балів.

На поточний контроль виносяться завдання одного модуля, що охоплює ключові теми курсу. Завдання формуються з питань модульних контролів, що проводяться зі студентами стаціонарної форми навчання. Модуль проводиться у формі комплексної контрольної роботи.

Вибірковий об’єкт оцінювання (один з вищенаведених)

Аналітичний огляд законодавчих актів та наукової літератури за темою, погодженою з викладачем (подається на кафедру за місяць до початку сесії); або участь у конференції (олімпіаді) оцінюється від 0 до 5 балів.

Зразки екзаменаційних білетів

Для студентів денної форми навчання:

КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

Ім. Вадима Гетьмана

Спеціальність Правознавство

Навчальний предмет Організація судових та правоохоронних органів

Екзаменаційний білет № А

 

1. Підрозділи міліції та їх роль в боротьбі зі злочинністю.

2. Проблеми визначення поняття «правоохоронний орган» в теорії та законодавстві.

3. Поняття та організаційні форми діяльності адвокатури в Україні.

4. Представництво інтересів держави і громадянина у суді прокурором як функція прокуратури.

5. Характеристика Закону України «Про судоустрій та статус суддів» від 7.07.2010 р.

 

Затверджено на засіданні кафедри конституційного та адміністративного права

Протокол № від р.

Екзаменатор

Зав. кафедри

 

Для студентів заочної форми навчання:

Екзаменаційний білет № А

 

1. Основні поняття, предмет та система курсу «Організація судових та правоохоронних органів».

2. Судова влада та система стримувань і противаг.

3. Розкрийте принципи діяльності прокуратури.

4. Роль гарантій адвокатської діяльності в здійсненні захисту прав і свобод людини і громадянина.

5.Які завдання покладаються на податкову міліцію?

Затверджено на засіданні кафедри конституційного та адміністративного права

Протокол № від р.

Екзаменатор

Зав. кафедри


Читайте також:

  1. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  2. I. Актуалізація знань учнів
  3. I. Контроль і закріплення знань учнів
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  11. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  12. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 420

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Блок (модуль) 1 | Методичні рекомендації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.