Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Принципи товарної політики на ринку послуг

3. Організація маркетингу на сервісному підприємстві

Задача:

1. В салоні-краси „Клеопатра” за останні роки значно скоротилась кількість відвідувачів, і відповідно прибутки. За браком чіткої маркетингової програми керівництво не визначилося з вибором цільових сегментів та їх ємністю. Необхідно здійснити сегментування ринку за найпоширенішими ознаками та визначити ємність одного з сегментів, якщо відомі такі дані:

ü чисельність населення в даному регіоні 1540+ n тис.осіб;

ü питома вага жінок становить 60+ n%

ü середньомісячний дохід на душу населення 850 + n грн.;

ü питома вага коштів, що витрачається з отриманого доходу на послуги салону 8+ n %;

ü питома вага коштів, що витрачається жінками на послуги салону влітку складає 75 % від загальної суми витрат на ці послуги;

ü питома вага коштів, що витрачається жінками на послуги салону взимку складає 25 % від загальної суми витрат на ці послуги.

1. Здійснити сегментацію ринку послуг, що надають салони краси за найпоширенішими ознаками: демографія, психологія та стиль життя, психологічні умови.

2. Визначити ємність ринку послуг в даному регіоні.

 

2. Уявіть, що ви працівник певного підприємства з надання послуг. Визначте тип послуг, що надається. Побудуйте організаційну структуру даного підприємства. Поясність, хто на підприємстві виконує маркетингові функції (створення послуги, ціноутворення, збут, просування, контроль).

Створіть на підприємстві маркетингову службу, обґрунтувавши її роль та необхідність. Визначте, скільки працівників буде входити до її складу, та які функції буде виконувати кожен з них.

Розрахуйте витрати на створення такої служби, враховуючи витрати на приміщення (оренду, переобладнання, меблі), витрати на офісну техніку (з обґрунтуванням та підтвердженням прайсами підприємств), витрати на заробітну плату, що можна розрахувати за наступною формулою:

ФЗПо / мар = Бтар+ (Пнад ± Ппрог)* К1* К2 (3.1)

де Бтар - базовий оклад або тариф, який визначається як постійна складова заробітної плати працівника, розмір якої визначається штатним розкладом. Базовий оклад пропонується встановити в розмірі 20-40% від середньої заробітної плати працівника, яку він мав до введення нової системи оплати праці;

Пнад - персональна надбавка або грошова винагорода, яка встановлюється кожному співробітнику за поданням керівника служби маркетингу в рамках затвердженого загального фонду на персональні надбавки всім співробітникам служби. Розмір персональної надбавки може становити 20- 40% від Бтар;

Ппрог - грошова винагорода співробітника служби маркетингу за точність розробки прогнозу реалізації основних видів продукції та груп виробів на конкретний період часу. При визначенні розміру винагороди за точність прогнозу необхідно по кожному виду продукції або групі виробів встановити інтервал прогнозних значень (мінімум - максимум);

К1 – відносний коефіцієнт, що відображає фактичне залучення споживачів, що уклали договір на поставку продукції товариства (коливається від 1,0 до 1,5);

К2 – відносний коефіцієнт, що відображає суб’єктивну оцінку вищестоящим керівником рівня, якості і термінів виконання робіт сфери розробки пропозицій щодо асортиментної, цінової, рекламної та PR-стратегій і участі в їх здійсненні.

Всі витрати варто розраховувати на рік.

Побудуйте покращену організаційну структуру підприємства.

Визначте ефект від створення такої служби, якщо відомо, що обсяг збуту послуг за попередній період (рік) становить 200 000 грн, створення такої служби призведе до залучення додаткових споживачів послу і збільшить дохід на 7% (за рік).

Примітка: Ефект = Додатковий дохід – Витрати на створення

 

Варіант 10.

1. Система комунікацій у сфері послуг

2.Сутність маркетингового менеджменту та його особливості в межах організацій — суб'єктів ринку послуг.

3. Розробка програми маркетингу

Задача:

1. Собівартість послуги хімічної чистки одиниці виробу становить 20+ n грн., величина прибутку — 20% до собівартості, частка постійних витрат — 75%. Підприємство надає 1000+ n послуг за місяць, у зв’язку з інфляцією планує підвищити ціну на 5 грн.

Як зміниться обсяг виробництва? Відомо, що коефіцієнт прямої еластичності попиту за ціною в цій галузі дорівнює 1,874. Наскільки обґрунтоване припущене збільшення ціни, якщо підприємство поста­вило завдання зберегти прибуток на поперед­ньому рівні?

 

2. У консалтингове агентство звернувся клієнт, з проханням дати консультацію, щодо найбільш вигідних умов кредиту на житло. У даного агентства є дані 4 провідних банків, які активно працюють на цьому ринку, надавши близько 90% позик. Умови кредитування представлені в таблиці 1.

Таблиця 1

Банк Строк максимальний, років Мінімальна ставка % у валюті Власний внесок позичальника Комісії банку
„Аваль” 8% 10% 1%
„ОТР” 12% 5% 1%
„Укргазбанк” 10% 30% 1,5%
„Украпромбанк” 9,5 % 25% 0,5%

Завдання: Підготувати опис продукту. Визначити його переваги для клієнта. Як Ви оцінюєте життєвий цикл цього продукту?

 


Читайте також:

  1. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  2. III ПОЛІТИКИ.
  3. III. Аналіз ринку
  4. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  5. IV розділ. Сегментація ринку та вибір цільового сегменту
  6. IV. Вартість знака для товарів і послуг та фірмового найменування
  7. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  8. IV. Розширення депозитів шляхом операцій на відкритому ринку.
  9. IY. Стратегії “асоційованого” ринку
  10. O стратегія підвищення ринкової частки за існуючої місткості ринку.
  11. VII. За видами товарів і послуг
  12. Абуджийські керівні принципи




Переглядів: 497

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Варіант 9. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.