МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тестовий контроль1. Потенціал підприємства - це: а) сукупність ресурсів підприємства, що забезпечують досягнення певних результатів підприємства; б) сукупність ресурсів і компетенцій, які створюють певний ефект для зацікавлених сторін; в) здатність управління забезпечувати досягнення цілей діяльності підприємства за рахунок використання матеріальних ресурсів; г) можливості системи ресурсів і компетенцій підприємства створювати результат для зацікавлених сторін за допомогою реалізації бізнес-процесів. 2. Існують наступні ознаки класифікації видових проявів потенціалу підприємства: а)за об'єктами дослідження; б) за характером реагування на зміни; в) за цілями формування; г) залежно від перспектив розвитку бізнесу. 3. Основу результатної концепції до визначення сутності потенціалу становить: а) здатність бізнесу формувати систему ресурсів; б) здатність бізнесу задовольняти суспільні потреби за допомогою освоєння і переробки певних ресурсів; в) обсяг виробленої продукції в натуральних показниках; г) засоби виробництва, необхідні для господарської діяльності. 4. За сферою реалізації розрізняють потенціал: а) зовнішній і внутрішній; б) виробничий і фондовий; в) ринковий і неринковий; г) досягнутий і перспективний. 5. За функціональними напрямками виділяють потенціал: а) виробничий, маркетинговий, фінансовий, організаційний; б) виробничий, маркетинговий, фінансовий, інфраструктурний; в) технологічного персоналу, потенціал основних фондів, фінансовий, організаційний; г) фінансовий, виробничий, інформаційний, трудовий. 6. До об'єктних складових потенціалу підприємства відносять: а) виробничий, потенціал відтворення, інноваційний, фінансовий потенціали; б) науково-технічний, виробничий, потенціал відтворення, інфраструктурний потенціали; в) управлінський, маркетинговий, трудовий; виробничий потенціали; г) кадровий, науково-технічний, виробничий інфраструктурний потенціали. 7. До суб'єктних складових потенціалу підприємства відносять: а) науково-технічний, маркетинговий, потенціал організаційної структури управління, управлінський потенціали; б) науково-технічний, виробничий, інфраструктурний потенціал, потенціал відтворення; в) трудовий, інфраструктурний, інформаційний, маркетинговий потенціали; г) виробничий, маркетинговий, фінансовий, управлінський потенціали. 8. Спроможності підприємства в сфері нововведень характеризує потенціал: а) технічний; б) відтворення; в) інформаційний; г) інноваційний. 9. Навички та здібності керівників усіх рівнів управління відбиває потенціал: а) маркетинговий; б) управлінський; в) потенціал організаційної структури управління; г) виробничий. 10. Не можна однозначно віднести до об’єктивних чи суб’єктивних складових потенціалу підприємства: а) інноваційний потенціал; б) фінансовий потенціал; в) інфраструктурний потенціал; г) маркетинговий. 11. Переклад терміна «потенціал» з латинської мови означає: а) приховані можливості; б) резерви; в) наявні можливості; г) запаси. 12. Термін «економічний потенціал» уперше було запропоновано? а) Струміліним С.Г.; б) Вейцом В.; в) Абалкіним Л.І.; г) Архангельським В.М.. 13. Найбільш поширена наукова думка щодо трактування суті потенціалу: а) сукупність ресурсів; б) потужність виробництва; в) загальна ресурсна, економічна, природна можливість регіону; г) можливість досягти ефекту. 14. Наявні та приховані можливості підприємства щодо залучення та використання факторів виробництва для випуску максимально можливого обсягу продукції (послуг) – це … а) виробничий потенціал; б) інноваційний потенціал; в) фінансовий потенціал; г) трудовий потенціал. 15. Персоніфікована робоча сила, яка розглядається в сукупності своїх якісних характеристик, - це… а) трудовий потенціал; б) інноваційний потенціал; в) управлінський потенціал; г) потенціал технологічного персоналу. 16. Логістичний потенціал є структурним елементом …потенціалу: а) маркетингового; б) трудового; в) виробничого; г) фінансового. 17. Інвестиційний потенціал є головною складовою …потенціалу: а) фінансового; б) маркетингового; в) виробничого; г) інноваційного. 18. Збалансовані за вимогами виробництва можливості цехів, господарств і служб по забезпеченню необхідних умов для діяльності основних підрозділів підприємства та задоволення соціальних потреб його персоналу, - це… потенціал: а) інфраструктурний; б) фінансовий; в) виробничий; г) управлінський.
Читайте також:
|
||||||||
|