МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тестовий контроль1. Ефективність роботи відділу вище суми ефективності кожного фахівця за рахунок дії: а) закону конкуренції; б) закону пропорційності; в) закону ефекту масштабу виробництва; г) закону синергії. 2. Кожен компонент системи може розглядатись як підсистема більш глобальної системи – це властивість: а) цілісності; б) структурності; в) ієрархічності; г) спадковості. 3. До загальних підходів формування потенціалу підприємства відносять: а) системний, нормативний, відтворювальний, ситуаційний підходи; б) логістичний, структурний, поведінковий, динамічний підходи; в) функціональний, адміністративний, комплексний, соціальний підходи; г) інноваційний, нормативний, управлінський, системний підходи. 4. Підхід до формування потенціалу підприємства, при реалізації якого виникає необхідність всебічного обліку різних аспектів функціонування підприємства: а) системний; б) функціональний; в) структурний; г) комплексний. 5. Підвищення ефективності сукупного потенціалу за рахунок підвищення ефективності людських ресурсів – основна мета: а) ситуаційного підходу; б) адміністративного підходу; в) оптимізаційного підходу; г) поведінкового підходу. 6. Результатом формування маркетингового (ринкового) потенціалу підприємства виступає: а) потенційний обсяг чистого прибутку підприємства; б) потенційний обсяг продажів; в) потенційний обсяг виробництва продукції; г) обсяг фінансових ресурсів, авансованих в інвестиційну, фінансову і господарську діяльність підприємства. 7. До зовнішніх факторів формування потенціалу підприємства відносять: а) економічні, соціальні, політичні, юридичні умови, конкуренцію на ринку ресурсів, конкуренцію безпосередньо в галузі; б) стратегію підприємства, політичні та економічні умови; в) принципи організації та веденні бізнесу, конкуренцію на ринку ресурсів, конкуренцію безпосередньо в галузі; г) досвід і навички менеджерів, соціальні та юридичні умови. 8. До внутрішніх факторів формування потенціалу підприємства відносять: а) стратегію підприємства, досвід і навички менеджерів, принципи організації та ведення бізнесу, моральні цінності та амбіції керівників; б) конкуренцію на ринку ресурсів, конкуренцію безпосередньо в галузі, досвід і навички менеджерів, юридичні умови; в) економічні, соціальні, політичні, юридичні умови, конкуренцію на ринку ресурсів, конкуренцію безпосередньо в галузі; 9. Найбільш важливими принципами формування потенціалу підприємств АПК є: а) екологічність та екологобезпечність, технологічність, надійність, універсальність і комфортність технічних засобів, економічність та енергоекономність, відповідність вимогам комплексної механізації, автоматизації та комп’ютеризації виробничих процесів у всіх ланках АПК; б) економічність та енергоекономність, відповідність вимогам комплексної механізації, автоматизації та комп’ютеризації виробничих процесів у всіх ланках АПК, велика ресурсоємність виробництва, екологічність та екологобезпечність; в) екологічність та екологобезпечність, технологічність, надійність, універсальність і комфортність технічних засобів, економічність та енергоекономність, дефіцит матеріально-технічних ресурсів; г) усі перераховані вище. 10. Властивість цілісності систем означає: а) первинність цілого, яке можна поділяти на компоненти; б) первинність компонентів, з яких складається єдине ціле; в) тотожність властивостей системи сумі властивостей її компонентів; г) неможливість розчленовування цілого на окремі складові частини. 11. Економія ресурсів споживача за рахунок підвищення якості – пріоритетний напрямок … підходу до формування потенціалу підприємства: а) маркетингового; б) системного; в) поведінкового; г) ситуаційного. 12. Елементами відтворювального підходу до формування потенціалу є: а) застосування випереджальної бази порівняння показників; б) забезпечення технічної й інформаційної сумісності елементів потенціалу; в) розробка нормативів по окремих елементах потенціалу; г) підвищення якості продукції відповідно з вимогами споживачів. Читайте також:
|
||||||||
|