Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання до семінару № 2

Дайте письмові відповіді на такі завдання:

1. Визначте об'єкт, одиницю спостереження та одиницю сукупності: а) при перепису населення; б) обліку злочинності; в) обліку засуджених; г) реєстрації актів громадянського стану.

2. До якого виду статистичного спостереження слід віднести: а) реєстрацію актів громадянського стану; б) направлення статистичних карток на осіб, стосовно яких судом розглянуто кримінальну справу до територіального управління Державної судової адміністрації України; в) облік цивільних справ, які розглянуті у місцевому суді; г) облік явки на роботу робітників та службовців.

3. Для вивчення соціально-демографічного складу студентів по факультетах (денної, вечірньої та заочної форми навчання) передбачено проведення спеціального статистичного спостереження. Які питання треба занести до програми спостереження?

4. Які організаційні форми спостереження доцільно застосувати під час обстеження: а) кількості всіх спільних підприємств та їх реквізити; б) плато­спроможність клієнтів страхових компаній; в) показників роботи нотаріальних контор.

5. Яку кількість осіб у віці 18 років і старше необхідно опитати, щоб з'ясувати, скільки відсотків серед них мають дитину, з похибкою репрезентативності ± 0,5% з імовірністю 99,7%?

6. Скільки треба взяти одиниць у вибіркову сукупність, щоб із імовірністю 95,4% можна було стверджувати, що похибка репрезентативності при обчисленні частки сукупності не буде відхилятися більше, ніж на ± 4%? (вважаємо, що значення частки у сукупності досягає 25%).

7. Яка повинна бути чисельність вибіркової сукупності при встановленні частки засуджених за тяжкі злочини, щоб похибка репрезентативності дорівнювала ± 3% з імовірністю 95,4%? (вважаємо, що питома вага цих злочинів в області становить 40%).

8. Виконайте перевірку відповідей і вкажіть у яких відповідях допущені помилки: 1) прізвище, ім`я по батькові: Іванов Олексій Микитович; 2) стать – чоловіча; 3) громадянство: особа без громадянства; 4) національність: українець; 5) вік: 23 роки; 6) мета приїзду: нелегальна; 7) освіта: базова загальна середня; 8) рід занять: перебуває на обліку в службі працевлаштування; 9) злочин вчинено в групі тільки неповнолітніх; 10) ступінь співучасті: посібник.

Чи вважаєте Ви можливим виправлення помилок? Який вид контролю Вами застосовано?

 

Березень 2014 р.

ТЕМИ ЛЕКЦІЙ З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ:


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 774

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання до семінару № 1 | Тема лекції № 3. Абсолютні та відносні величини. Середні величини та показники варіації.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.