Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Система керівників за Р. Лайкертом

Система 1 Система 2 Система 3 Система 4
“Експлуатацій­но-авторитар­на” “Доброзичливо-автори­тарна” “Консульта­ти­вно-демокра­ти­чна” “Партисипа­тивно-демокра­тична”
Керівники автократичні, не довіряють підлеглим, мотивують праців­ників загрозою покарання, засто­совують заохочення, інфор­ма­цію допускають тільки зверху вниз, обме­жують прийняття рішень тільки вищою ланкою Керівники впе­в­­нені в собі і ві­рять у підлег­лих, моти­ву­­­­­ють їх заохоченнями та в якійсь мірі стра­хом і покаранням, допускають деяку інформа­цію знизу, отримують ідеї від підлеглих, дозволяють приймати рі­шен­ня з деяких питань, але під суворим контролем Керівники дові­ряють підлег­лим, але не по­в­ністю, прагнуть конструктивно використати їх ідеї і про­позиції, використо­вують для моти­вації заохочення з рідким по­ка­ранням, орга­нізовують по­тік інформації в обох напрямках, консультуються з підлеглими Керівники вияв­­-ляють повну до­віру до підлег­лих з усіх питань, зав­жди вислуховують їх думки та конструктивно їх використовують, заохочують підлег­лих, залучають їх до постановки цілей і оцін­­ки роботи по їх досягненню, органі­зовують ши­рокий обмін інформацією, діють як рівні у складі групп

 

Розвиваючи цю концепцію Р. Блейк та Дж. Моутон побудували так звану «Решітку управління», яка містить 5 основних стилів управління.

Вертикальна ось схеми ранжує турботу менеджера про людину за шкалою від одного до дев’яти, а горизонтальна – турботу менеджера про роботу за такою самою шкалою. Стиль управління визначається за обома наведеними критеріями одночасно. Блейк та Моутон визначають чотири граничних та одну середню позиції як показано на рис.8.1.

Дев’ятибальна шкала у теорії Блейка та Моутон пов’язана з розумінням, що існує декілька проміжних варіантів стилів управління

 

     
                 
                 
                 
         
                 
                 
     
     
н и з ь к и й в и с о к и й  
                       

 
 
Ступінь врахування інтересів виробництва
В и с о к и й   ­   н и з ь к и й

 

 


Рис 8.1. Решітка управління Р. Блейка та Дж. Моутон


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  3. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  4. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  5. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  6. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  7. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  8. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  9. VI. Узагальнення та систематизація знань
  10. VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань.
  11. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  12. Автоматизована система ведення державного земельного кадастру




Переглядів: 609

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Шкала найсуттєвіших характеристик, які впливають на успішність керівництва за Е. Гізеллі | Питання 5. Концепція ситуаційного керівництва

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.