МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тестові завданняДисципліна „ Інформаційне забезпечення управління” Спеціальність 5.02010501 “Діловодство” Тема 2.Інформація у процесах управління Лекція : Характеристика управлінської інформації 1. Якість інформації можна визначити як сукупність властивостей: а) що не потребують її обов'язкового використання для задоволення певних потреб; б) що забезпечують її використання для задоволення певних потреб; в) що забезпечують її використання для задоволення будь-яких потреб; г) що не пов'язані із задоволенням потреб. 2. До загальних характеристик якості інформації в процесах управління належать: а) періодичність надходження; б) спонтанна відповідність; в) необов'язкова наочність; г) обов'язкова стислість. 3. Наочність і зрозумілість представлення управлінської інформації необхідне з метою: а) естетичного сприйняття; б) ергономічного сприйняття; в) уникнення помилок в процесі прийняття рішення; г) відповідності форми представлення суті питання. 4. Цінність управлінської інформації - це комплексний показник її якості: а) для задоволення потреб системи управління організацією; б) для задоволення потреб споживачів організації; в) для задоволення потреб конкурентів організації; г) для задоволення потреб виробничих підрозділів організації. 5. У вартість інформації необхідно включити: а) робочий час працівників виробничих підрозділів; б) фактичні витрати, пов'язані з продажем продукції; в) фактичні витрати, пов'язані з аналізом ринку; г) робочий час керівників і підлеглих, витрачений на збирання інформації. 6. Прагматичний аспект оцінки управлінської інформації пов'язаний з її цінністю і корисністю для: а) ефективного управління персоналом; б) ефективного продажу продукції; в) ефективного виробничого процесу; г) прийняття ефективного управлінського рішення. 7. Несвідоме спотворення інформації означає, що дві сторони комунікаційного процесу: а) залежать від фізичних перешкод на шляху передачі інформації; б) не помічають своїх помилок і сприймають недостовірну інформацію як достовірну; в) сприймають фонову інформацію як релевантну; г) фальсифікують інформацію. 8. Інтегрований підхід до поєднання технології менеджменту з сучасними інформаційними технологіями зумовлений тим, що: а) управління - це процес управління виробництвом; б) управління - це процес управління персоналом; в) управління - це процес цілеспрямованого перетворення інформації; г) управління - це процес використання сучасних інформаційних технологій. 9. До причин семантичних бар'єрів в процесі комунікацій належать: а) різниця в одязі та зовнішньому вигляді; б) різниця в рівні професійної підготовки; в) фізичні перешкоди на шляху поширення інформації; г) свідоме і несвідоме спотворення інформації. 10. Прагматичні властивості інформації виявляються тільки за наявності: а) комп'ютерних інформаційних технологій; б) інформаційної системи; в) єдності інформації (об'єкта), користувача і цілі управління; г) певних потреб в інформації. 11. Фальсифікація інформації - це: а) несвідоме приховування правдивої та подання неправдивої інформації; б) свідоме приховування неправдивої інформації; в) свідоме приховування правдивої інформації; г) свідоме приховування правдивої та подання неправдивої інформації. 12. Прагматична міра інформації визначає: а) корисність інформації для досягнення користувачем поставленої цілі; б) тезаурус, що враховує в явній формі роль приймача інформації; в) кількість символів (розрядів) у повідомленні; г) властивість «інформаційної тари», яка містить інформацію. 13.Інформаційний шум може розглядатися у таких аспектах: а) як усунення перешкод на шляху розповсюдження інформації; б) як випадкова перешкода на шляху розповсюдження інформації; в) як повідомлення, не потрібне суб'єкту; г) як повідомлення, потрібне суб'єкту. 14. До завдань інформаційних технологій в управлінській діяльності належить: а) формування альтернативних варіантів рішень; б) вибір стратегії організації; в) формування текстової та графічної інформації; г) визначення особливостей мотивації персоналу.
Читайте також:
|
||||||||
|