МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||
Принцип індивідуального підходу до учнів.9. Принцип емоційного навчання. Реалізується через живу, образну подачу матеріалу, мову вчителя, відношення до учнів, зовнішній вигляд, використання наочності і ін.
Останнім часом в педагогіці виділяють нетрадиційні принципи навчання: · Принцип демократизації; · Принцип виховання здорової дитини; · Принцип оптимізації навчально-виховного процесу (базується на досягненні учнями високого рівня знань, умінь і навиків, розвитку їх психологічних, інтелектуальних функцій); · Принцип диференціації навчального процесу (дозування навчального матеріалу, враховуючи рівень розвитку кожного школяра); · Принцип нетрадиційності системи навчання (використання нових форм навчання, які сприяють засвоєнню учнями знань на основі колоквіумів, заліків, рефератів, наукових повідомлень, конкурсів і т.д.)
Правила навчання: «Не допускай нудьги на уроках!», «Навчай так, щоб учні усвідомлювали необхідність знань для життя!»
Розглянемо принципи навчання образотворчому мистецтву в кожній з розглянутих концепцій («Цілісний підхід до образотворчого виховання через категорію «художній образ» - Б. Юсов; «Школа малюнка - графічна грамота» - Н.Ростовцев, В.Кузін; «Залучення до світової художньої культури як частини духовної культури» - Б. Неменський).
ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ПРИНЦИПІВ НАВЧАННЯ ОБРАЗОТВОРЧОМУ МИСТЕЦТВУ В РІЗНИХ НАПРЯМАХ ХУДОЖНЬОЇ ОСВІТИ
Образотворче мистецтво не тільки виховує, але і допомагає людині пізнати світ. Шлях навчання повинен вести школярів до достовірних знань, ґрунтуватися на наукових даних. Звідси другий принцип навчання - принцип науковості. Слідом за ним назвемо принцип наочності. Все, що засвоюють діти, повинно бути підкріплено зоровим сприйняттям. А це вимагає від нас постійного звернення до самих речей і явищ як джерела пізнання. У істинності знань учні переконуються на практиці. Принцип свідомості і активності учнів- також один з найважливіших дидактичних принципів. Використовувати свої знання діти можуть тільки в тому випадку, якщо вони твердо і ґрунтовно оволоділи ними. Звідси принцип міцності засвоєння знань. В ході навчання ми ведемо школяра поступово від малих знань до великих, розвиваємо його уміння від найпростіших навиків до складніших прийомів роботи. Ми керуємося при цьому принципом систематичності і послідовності, а цей принцип тісно пов'язаний з принципом доступності навчання. Отже, вчитель в своїй педагогічній практиці використовує наступні дидактичні принципи: принцип виховуючого навчання, науковості, наочності, принцип свідомості і активності, систематичності і послідовності, принцип міцності засвоєння знань, принцип доступності навчання. Розглянемо найбільш важливі специфічні дидактичні принципи методики викладання основ образотворчого мистецтва в школі.
Читайте також:
|
||||||||||||||
|