Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Модуль 1. Організація як соціотехнічна система

Вступ

Зміст

Спеціалізації Менеджмент підприємницької діяльності

КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ

Кафедра управління персоналом та медичного менеджменту

МІЖРЕГІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ

Українсько-російський інститут менеджменту та бізнесу ім. Б.Хмельницького

 

 

з дисципліни «Теорія організацій»

для спеціальності 8.000007 Адміністративний менеджмент

 

 

Київ

2009 р.


Вступ………………………………………………………………………………3

Модуль 1. Організація як соціотехнічна система…………………………..4

Тема 1. Сутність та еволюція теорії організації…………………………………4

Тема 2. Аналіз факторів внутрішнього та зовнішнього середовища організації………………………………………………………………………………...29

Тема 3. Методологічні аспекти проектного аналізу……………………………35

Тема 4. Організаційна діяльність………………………………………………..42

Тема 5. Організаційне проектування…………………………………………….51

Модуль 2. Теоретико-методологічні аспекти формування організації……………………………………………………………….……………….81

Тема 6. Методи і засоби інформаційного моделювання управлінських процесів та систем.............................................................................................................................81

Тема 7. Організація взаємодії і побудова структури організації………………………………………………………………….……………..99

Тема 8. Розподіл повноважень, обов’язків і відповідальності між структурними ланками…................................................................................................104

Тема 9. Утворення тимчасових структур в організації………………..………113

Тема 10. Технології управління організацією…………………………………118

Модуль 3. Створення ефективної організації………………………………123

Тема 11. Інформаційно-аналітичні технології…………………………………123

Тема 12. Проведення інформаційно-аналітичної роботи в організації……………………………………………………………………….………135

Тема 13. Правові режими ефективної діяльності персоналу………………………………………………………………………………..154

Тема 14. Критерії ефективності діяльності організації……………………….167

Тема 15. Методи та засоби інформаційного моделювання управлінських процесів та систем…..………………………………...………………………………..179

Тема 16. Інструменти сучасного офісу…………………………………….…..192

Перелік літературних джерел……………………………….………………..201


Мета дисципліни: формування уявлень про ефективну організацію, вивчення та характеристика факторів внутрішнього та зовнішнього середовища, оволодіння сучасними технологіями їх аналізу, набуття вмінь, виходячи з установчих документів та з використанням типових управлінських технологій, здійснювати розподіл повноважень та відповідальності між структурними ланками (підрозділами) організації, набуття досвіду створення організації на основі вивчення технологій організаційного проектування, оволодіння методиками інформаційного моделювання управлінських процесів та систем.

Завдання:

- ознайомитись з системою факторів внутрішнього та зовнішнього середовища, що впливають на ефективність діяльності організації;

- набути вміння отримання інформації по внутрішнє та зовнішнє середовище організації;

- навчитись аналізувати та визначати ступінь впливу факторів на діяльність організації;

- ознайомлення з методикою формування портфеля та вибору оптимальної альтернативної стратегії розвитку організації на основі застосування методики проектного аналізу;

- освоїти методологічні аспекти організаційного проектування;

- набути практичного досвіду формування організаційних структур управління на основі аналізу установчих документів та характеристики головних напрямків діяльності підприємства;

- навчитися складати документи для регламентації та розподілу повноважень і відповідальності між структурними ланками організації;

- опанувати теоретичні та практичні підходи до створення тимчасових структур в організації;

- оволодіти методикою та засобами інформаційного моделювання управлінських процесів та систем;

- ознайомитись з сучасними технологіями управління організацією;

- вивчити сучасні технології інформаційно-аналітичної роботи в організації;

- набути навички оцінки ефективності діяльності персоналу та організації в цілому;

- ознайомитись та сформувати уміння застосування інструментів сучасного офісу.

Курс "Теорія організації" вивчається у комплексі з вивченням таких дисциплін: загальний менеджмент, стратегічний менеджмент, концептуальні засади сучасного менеджменту.



Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  3. II. Організація і проведення спортивних походів
  4. II. Організація перевезень
  5. II. Організація перевезень
  6. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  7. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  8. V міні – модуль
  9. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  10. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  11. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  12. VI. Узагальнення та систематизація знань




Переглядів: 660

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Поняття організації. Сутність і основні риси формальної організації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.