МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Політичні факториЕкономічні фактори Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища організації
Післяустановлення місії та цілей керівництво фірми починає роботу зі стратегічного планування. Першим кроком у цьому напрямі є аналіз зовнішнього середовища. Аналіз зовнішнього середовища–це процес, який допомагає розпізнати можливості та загрози для досягнення цілей організації. Спеціалісти повинні вирішити: 1. Де зараз знаходиться організація? 2. Де вона повинна знаходитись у майбутньому? 3. Що треба зробити, щоб досягти цілі? Аналіз зовнішнього середовища дозволяє організації: - своєчасно дати прогноз появи загроз та можливостей; - розробити ситуаційні плани на випадок виникнення непередбачуваних обставин; - розробити стратегію, яка дозволить організації досягти цілей та перетворити потенційні загрози на вигідні можливості. Загрози та можливості можуть з'являтися в різних сферах діяльності організації, їх можна згрупувати таким чином. Стан економіки країни відіграє вирішальну роль в життєспроможності фірми. Серед таких факторів треба виділити: рівень зайнятості, стабільність валюти, платіжний баланс країни, а також: - питома вага конкурентоспроможної на зовнішньому ринку промислової продукції фірми країни; - питома вага конкурентоспроможної на внутрішньому ринку промислової продукції фірми країни; - тенденція змін зовнішньоекономічних зв'язків; - дефіцит бюджету країни (у відсотках); - середньорічний темп інфляції; - питома вага приватної власності в загальній власності країни; - наявність стратегії переходу країни на ринкові відносини (та їх розвиток), яка опублікована у відкритій пресі; - питома вага сировинних ресурсів в експорті країни; - показники податкової системи та зовнішньоекономічної діяльності; - структура розподілу прибутків населення; - рівень розвитку фінансової системи країни. Керівництво фірми повинно враховувати політичну ситуацію в країні, будувати свою діяльність відповідно до норм, законів та інших правових аспектів. Під час аналізу політичних факторів треба слідкувати за: - угодами з тарифів та торгівлі між країнами; - митною політикою, спрямованою проти третіх країн; - нормативними актами місцевих органів влади та центрального уряду; - рівнем розвитку правового регулювання економіки; - відношенням держави та головних політиків до антимонопольного законодавства; - кредитною політикою місцевої влади; - кримінальним станом в країні; - ймовірністю повернення до минулої політичної системи. Читайте також:
|
||||||||
|