МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Її мета, функції та завданняЛітература План ЗМІСТ ОСВІТИ У ВНЗ ДИДАКТИКА ВИЩОЇ ШКОЛИ. ЛЕКЦІЯ 3 (НЕ 1.3.) (2 год.) 1. Сутність поняття дидактика вищої школи, іі мета, функції та завдання. 2. Зміст освіти у вищій школі. 2.1. Поняття про зміст освіти вищої школи та його проектування. 2.2. Характеристика навчальних планів, програм і підручників для вищої школи. Основні поняття до теми: дидактика, викладання, учіння, зміст освіти, державний галузевий стандарт, освітньо-професійна програма (ОПП), освітньо-кваліфікаційна характеристика (ОКХ), нормативна та вибіркова частина змісту освіти, навчальний типовий план, навчальний робочий план, типова та робоча програма навчальної дисципліни, підручник, навчально-методичний посібник, навчально-методичний комплекс (НМК) Основна: 1. Вітвицька С.С. Основи педагогіки вищої школи. - К.: Центр. Навчальної літератури, 2003. – 316 с. 2. Вітвицька С.С. Практикум з педагогіки вищої школи. Навчальний посібник за модульно-рейтинговою системою навчання для студентів магістратури. – К.: Центр навчальної літератури, 2005. – 396 с. 3. Кузьмінський А.І. Педагогіка вищої школи: Навч. посіб. – К.: Знання, 2005. – 486 с. 4. Лекції з педагогіки вищої школи: Навч. посібник /За ред. В.І.Лозової. – Харків: „ОВС”, 2006. – 496 с. 5. Педагогіка вищої школи: Навч. посібник /За ред. З.Н.Курлянд. – К.: Знання, 2005. – 399 с. 6. Фіцула М.М. Педагогіка вищої школи: Навчальний посібник. – К.: „Академвидав”, 2006. – 352 с. Додаткова: 7. Вища освіта в Україні: Навч. посібник /В.Г.Кремень, С.М.Ніколаєнко, М.Ф.Степко та ін.. – К., 2005. – 327 с. 8. Закон України «Про вищу освіту» //Освіта в Україні. Нормативна база (2-е вид.). – К., 2006. – С.40-92. 1. Сутність поняття дидактика вищої школи, Основним розділом педагогіки вищої школи є дидактика вищої школи. Дидактика вищої школи(грец. didaktikos – повчальний) – галузь педагогіки вищої школи, яка розробляє теорію освіти і навчання у вищих навчальних закладах, а також виховання у процесі навчання. Як педагогічна дисципліна дидактика оперує загальними поняттями педагогіки: „виховання”, „педагогічна праця”, „освіта” тощо. Але як теорія освіти і науки вона послуговується власними поняттями. До них належать: „навчання у ВНЗ”, „викладання у ВНЗ”, „зміст професійної освіти”, „форми навчання у ВНЗ”, „методи навчання у ВНЗ” та ін. Навчання розглядається дидактикою в двох аспектах як: · об’єкт вивчення; · об’єкт конструювання. З огляду на це виокремлюють дві функції дидактики: · науково-теоретична; · конструктивно-технологічна. Найважливішими завданнями дидактики вищої школи є: · розкриття педагогічних закономірностей, що діють у межах освіти і навчання, та використання їх з метою вдосконалення навчального процесу у вищій школі; · визначення особливостей змісту навчання у вищій школі; · характеристика існуючих та розробка інноваційних шляхів удосконалення навчального процесу (форм, методів, технологій); · розробка раціональних шляхів контролю та самоконтролю навчальних досягнень студентів. Основними категоріями дидактики вищої школи є поняття: · освіта; · процес навчання у ВНЗ; · закони та закономірності навчання у ВНЗ; · принципи навчання у ВНЗ; · зміст професійної освіти; · методи та засоби навчання у ВНЗ; · форми організації професійного навчання; · професійна підготовка. Читайте також:
|
||||||||
|