Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Принципи, закони та закономірності, які визначають основу управління процесами інновацій.

Цей принцип характеризуєть­ся наявністю в учасників освітньо­го процесу (в т.ч. у керівників ЗНЗ) чітких переконань щодо постійно­го оновлення освітнього процесу внаслідок постійних змін, що від­буваються у суспільстві і державі.

Даний принцип впливає на завдання сучасного керівника за­гальноосвітнього навчального закладу і формує нові, до яких ми відносимо:

§ постійне переведення систе­ми (загальноосвітнього на­вчального закладу) в якісно новий стан (наприклад, від «закритої» до «відкритої»);

§ підтримку педагогів-інноваторів (соціальну, матеріальну, психологічну);

§ створення умов для здійснен­ня експериментальної діяль­ності (правових, організацій­них, психологічних); залучення інвесторів;

§ входження у міжнародні освітні проекти;

§ входження до мережі Інтернет; створення конкурентоспро­можного освітнього середо­вища.

Основні тенденції в управлінні інноваційним загально­освітнім навчальним закладом:

§ відхід від принципів автори­тарної, заідеологізованої пе­дагогіки,

схвалення принципів інноваційної педагогіки (в т.ч. принципу інноваційності); орієнтація загальноосвітніх на­вчальних закладів на самофі­нансування, підприємницьку ді­яльність, одержання інвестицій;

 

Основні закони, що діютьв Інноваційній системізагаль­ної середньої освіти:

закон обов'язкового впливу інновації на кінцевий резуль­тат освітньої діяльності (здій­снення будь-якої освітньої ін­новації обов'язково приносить якісну зміну кінцевого резуль­тату освітнього процесу);

закон обов'язкового впливу ін­новації на інтелектуальні, мате­ріальні і часові витрати учасників освітнього процесу (здійснення будь-якої інновації обов'язково передбачає застосування до­даткових інтелектуальних, мате­ріальних та часових витрат учас­ників освітнього процесу).

Ці закони були встановлені на­ми в результаті аналізу теорії і практики інноваційної діяльності загальноосвітніх навчальних за­кладів.

Слід зазначити, що від здійснення освітніх інновацій сут­тєво змінюється кінцевий резуль­тат освітнього процесу, але ця змі­на не завжди буває позитивною. На цій основі відповідні закономір­ності розподілені на дві групи:

перша група закономірнос­тітей характеризує прямо про­порційну залежність між здій­сненням загальноосвітнім на­вчальним закладом інновацій­ної діяльності і підвищенням якості освітнього процесу;

§ підвищує рівень навчальних досягнень учнів та їх творчого потенціалу;

§ збільшує кількість структурних компонентів у загальноосвіт­ньому навчальному закладі;

§ передбачає виконання керівни­ком додаткових модернізованих управлінських функцій (прогнос­тичної, політико-дипломатичної, консультативної, менеджер­ської, представницької);

§ збільшує матеріальні та інте­лектуальні витрати учасників загальновиховного та управ-лінського процесів.

Друга група закономірнос­тей показує,що здійснення інно­ваційної діяльності:

§ зменшує час, витрачений на засвоєння учнями теоретич­них знань, практичних умінь і навичок;

§ зменшує час, витрачений пе­дагогічним працівником за­гальноосвітнього навчального закладу на виконання основ­них функцій, операцій і дій;

§ зменшує час, витрачений на виконання управлінських функ­цій, операцій і дій керівником загальноосвітнього навчально­го закладу.


Читайте також:

  1. ERP і управління можливостями бізнесу
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  4. IV. Закони ідеальних газів.
  5. Oracle Управління преміальними
  6. А. Видання прав актів управління
  7. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ ДИСПЕТЧЕРСЬКОГО УПРАВЛІННЯ
  8. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОРОЖНІМ РУХОМ
  9. Аграрні закони України
  10. Адаптивні організаційні структури управління.
  11. Адміністративне право і державне управління.
  12. Адміністративний устрій і управління в українських землях під час татаро-монгольського панування.




Переглядів: 619

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема: Зовнішнє середовище організації | Експертиза Інновацій

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.