Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Стилі управління за типологією КЛевіна

Характеристика основних стилів керівництва

Основні характеристики чотирьох типів директорів шкіл

(за К.Лейтвудом і Д.Монтгомері) [18]

—■ Адміністратор Філантроп Програмний Системний
      менеджер розв'язувач
        проблем
Тип Організуючий, Переважно Освітній Яскраво
шкільного адміністративний організуючий,   виражений
керівництва   адміністратив-   освітній
    ний    
Головна Добре керована Позитивне Максимальна Найкраща
мета в адміністратив- шкільне підтримка освіта, забез-
  ному плані школа оточення, гарні команди печення
    стосунки, під час вибо- навчального
    успішна ру ефектив- досвіду учнів
    команда них навчаль-  
      них планів  
Головні Повсякденна Взаємини Навчальні Всі сфери
сфери уваги робота, практичні між різними плани, ком- роботи
  питання групами петентність й механізми,
    у школі учителів, цілі які сприяють
      освіти, досягненню
      оцінювання цілей
      результатів  
СтРатегії Стратегії, Стратегії, вибір Обмежений Вибір
  що базуються яких визнача- набір стратегій
  на використанні ються «пози- перевірених на базі цілей
  влади тивним та апробова- та змісту
    шкільним них дій областей
    кліматом»   особливої
        уваги
Прийняття Рішень Автократичне, Із залученням Із регуляр- Із урахуван-
  непослідовне, шкільного ним оціню- ням обставин
  без зворотного колективу, ванням цього  
  зв'язку і урахуванням процесу  
    особливостей    
    шкільного    
    клімату    

На основі аналізу визначень, які дають поняттю «стиль керівниц­тва» різні автори, можна сформулювати такі істотні ознаки стилю керівництва:

• сукупність методів та прийомів, що їх застосовує керівник;

• система відносно стабільних прийомів і способів роботи;

• індивідуальні риси особистості, що виявляються вдіяльності, спіл­куванні з підлеглими, колегами, керівниками, ставленні до них;

• типові, узагальнені способи керівництва;

• спрямованість способів керівництва на забезпечення досягнення визначених цілей і виконання завдань.

Таким чином, стиль керівництва— це система методів, прийомів і засобів, які домінують в управлінській діяльності менеджера освіти, а також індивідуальні особливості їх вибору та застосування.

демократичний керівник— лідер, який делегує владні повноваження співробітникам, сприяє їх участі в управлінні і, впливаючи на длеглих, покладається на референтну та експертну владу.

Ліберальний керівник— висуває низькі вимоги до підлеглих, го­ловними засобами впливу є прохання, інформування.

автократичним (авторитарним).

назвав демократичним(зразком такого ' илю він вважав президентську діяльність Т.Рузвельта).

Таблиця 5.5


Читайте також:

  1. ERP і управління можливостями бізнесу
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  4. Oracle Управління преміальними
  5. А. Видання прав актів управління
  6. Автократично-демократичний континуум стилів керування.
  7. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ ДИСПЕТЧЕРСЬКОГО УПРАВЛІННЯ
  8. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОРОЖНІМ РУХОМ
  9. Адаптивні організаційні структури управління.
  10. Адміністративне право і державне управління.
  11. Адміністративний устрій і управління в українських землях під час татаро-монгольського панування.
  12. Адміністративні методи - це сукупність прийомів, впливів, заснованих на використанні об'єктивних організаційних відносин між людьми та загальноорганізаційних принципів управління.




Переглядів: 474

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Типи лідерів-керівників | Структуроване та турботливе керівництво

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.