МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Центральні служби управління міжнародних корпорацій
Центральна служба являє собою функціональну службу на загальнокорпоративному рівні. Передумовою підвищення її значимості з'явилося розширення масштабів міжнародних операцій фірм і, як наслідок цього, зростаюча потреба в забезпеченні більш тісних функціональних зв'язків між їхніми окремими підрозділами, у посиленні координації їхніх дій, спрямованих на забезпечення прибутку для фірми в цілому. Поступово центральні служби з чисто консультативних і дорадчих перетворилися в органи, що здійснюють найважливіші функції управління в масштабах усієї фірми. У них проводиться підготовка інформації та рекомендацій із усіх питань, що входять до компетенції служб із наступною передачею їх вищій ланці керівництва для прийняття рішень. Центральні служби перебувають у віданні вищого керівництва фірми й очолюються віце-президентом, наділеним спеціальними повноваженнями. Апарат центральної служби залежить від її розмірів, характеру діяльності служби і складності її організаційної структури. Таким чином, Центральна служба управління міжнародних корпорацій –це функціональна служба на загальнокорпоративному рівні, що здійснюють підготовку інформації та рекомендацій з усіх питань, що входять до компетенції служб із наступною передачею їх вищій ланці керівництва для прийняття рішень. З ускладненням процесів управління фірмами, що діють на міжнародному рівні, і появою ряду нових функцій управління виникла необхідність виділення в рамках центральних служб спеціалізованих відділів. До них насамперед можуть бути віднесені: · відділи з удосконалювання організаційної структури управління, · відділи, що займаються питаннями перспективного планування, визначення раціонального сполучення принципів централізації і децентралізації управління, а також розробки гнучких організаційних механізмів. · відділи, що спеціалізуються на загальнофірмовому контролі, маркетингу, організації й обслуговуванні виробництва. З транснаціоналізацією діяльності фірм у межах центральних служб з'явилися відділи, що займаються здійсненням зовнішніх зв'язків фірми з урядовими органами як на місцевому, так і на загальнодержавному рівні, із пресою й іншими засобами масової інформації, а також із громадськістю. У веденні спеціальних відділів по здійсненню зв'язків із громадськістю можуть знаходитися питання реклами з метою створення престижу фірми в суспільстві (реклама благодійної діяльності тощо). З посиленням централізації управління великою фірмою підвищується необхідність створення спеціальних відділів у центральних службах управління. Це є найважливішою особливістю сучасної структури транснаціональних корпорацій, що випливає з раціонального сполучення в управлінні принципів централізації і децентралізації.
Читайте також:
|
||||||||
|