МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Історія та історіографія в еволюції, їх місце і роль в гуманізації діяльності людини. Історіософські концепції щодо формування та розвитку українського етносу.Вступ. У відповідності з наказом Програма розроблена На 2005-2006 н.р. СОЦІАЛЬНО-ПОЛІТИЧНІ АСПЕКТИ. Зав. кафедрою Ковальський Б.П. Протокол № 7 від 6 березня 2002 р. Програма затверджена кафедрою історії КАФЕДРА ІСТОРІЇ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УКРАЇНИ Навчальний посібник
Загальна редакція Б.П. Ковальського
Частина ІІІ
Київ – 2006
Історія України. Соціально-політичні аспекти. Навчальний посібник для вищих закладів освіти ІІІ- ІV рівнів акредитації. 2005 рік.
Загальна редакція Б.П. Ковальського
Колектив авторів: професори: Ковальський Б.П., Гнатюк Н.Ф., доценти: Паламарчук Н.І., Бадрак М.П., Головченко В.І., Горбань Т.Ю., Лабур О.В., Хитровська Ю.В., к.і.н. викладач Ігнатова Л.Р.
У посібнику розглядаються проблеми: соціальні структури і соціальні відносини в українському суспільстві в історичному контексті, їх роль в створенні оригінальної форми державності (до ХІХ ст.). Історія формування та діяльності громадських, культурологічних та політичних організацій в українському суспільстві. Об’єктивні умови і суб’єктивні фактори в процесах гуманітарного, політичного життя народу в радянський період. Україна на шляху суверенного розвитку: суспільно-політичні трансформації. Курс подається за модульною схемою.
Рекомендовано до друку Вченою радою факультету соціології НТУУ “КПІ”. Розроблено на основі програми курсу, затвердженої МОНУ.
ISBN Ó Кафедра історії НТУУ “КПІ” «КИЇВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ» ФАКУЛЬТЕТ СОЦІОЛОГІЇ
ПРОГРАМА КУРСУ “ІСТОРІЯ УКРАЇНИ.” Для студентів бакалаврського циклу «НТУУ «КПІ»
МОН України від 18.02.1994р. № 1/9-18 «Про розробку освітньо-професійних програм вищої освіти за відповідним професійним спрямуванням», наказом по НТУУ «КПІ» від 01.02.2002р. № 1-15 «Про планування навчального процесу та підготовку підрозділів Затверджено університету до нового Радою факультету 2002-2003 навчального року», соціології. Протокол № 3 методичних рекомендацій від 11.04.2003р. Методичної ради Голова Ради проф. Новиков Б.В. університету від 21.12.2000р.
Предмет, завдання, методологічні принципи, джерела вивчення історії України як науки, що досліджує генезис і закономірності становлення та розвитку українського народу, його боротьбу за національно-державну незалежність, діяльність в соціально-політичній, інших сферах життя з давніх часів до сьогодення. Еволюція концепцій та історіографії основних проблем курсу, його наукова періодизація. Значення вивчення історії України для підготовки майбутніх спеціалістів, її місце і роль в гуманізації діяльності людини. Оволодіння курсом дозволить молодому професіоналу спиратись на загальнолюдські цінності, творчо опрацьовувати і критично переосмислювати багатство світового історичного досвіду та засвоювати його уроки, виробити на цій основі власні переконання, громадянську позицію, здобути навички і вміння, необхідні для практичної діяльності. Історіографія проблеми генезису українського народу, становлення української нації. Початок людської цивілізації на території України. Пращури сучасних українців. Поняття народність, народ, нація, етногенез. Наша передісторія: трипільська доба, післятрипільська доба, скіфо-сарматська доба, слов’янська доба. Теорії походження слов’ян та історіографія проблеми генезису українського народу. Проблема “прабатьківщини” слов’ян в історичній науці. Український народ – автохтон на своїй землі. Основні концепції, підходи щодо формування та розвитку українського етносу. Основні періоди формування українського народу. Перша згадка назви “Україна”. Становлення української нації. Нація – вища форма розвитку етносу. Співвідношення народу і нації. Труднощі “відродження” і становлення української нації.
Читайте також:
|
||||||||
|