МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Розділ 5. МаркетингРозділ 4. Ринкові умови і аналіз збуту Мета цього розділу – отримати дані, щоб переконатися в конкурентоспроможності даного проекту. Він один з найбільш важких і важливих, оскільки майже усі подальші розділи побудовані на ринкових оцінках і як би розвивають його положення. Ринкові оцінки даного проекту, засновані на маркетингових дослідженнях і аналізі, чинять пряму дію на обсяг виробництва, маркетинговий план і дозволяють визначити розміри необхідних інвестицій. Проте більшість розробників проектів зазнають значні труднощі при підготовці і обґрунтуванні ринкових досліджень і аналізі, особливо коли прагнуть довести потенційним інвесторам справедливість і досяжність своїх оцінок збутових можливостей. При аналізі ринкових умов необхідно встановити: - програму впровадження і її забезпечення; - ступінь насиченості ринку конкуруючою книжковою продукцією; - загальну місткість ринку щодо пропонованих видань; - частина ринку, на яку може розраховувати видавництво; - цільові групи покупців; - орієнтовні витрати щодо реалізації; - орієнтовні доходи. Об'єми збуту і динаміка. Необхідно визначити, яким передбачається обсяг збуту книг. Цей показник розраховується на підставі даних про покупки аналогічної продукції потенційними замовниками (покупцями) в кожному з основних ринкових сегментів. Конкуренція.Тут треба провести реальну оцінку сильних і слабких сторін конкуруючої продукції і назвати видавництва, що випускають їх, визначити джерела інформації, що вказують на те, які книги є найбільш конкурентоспроможними, порівняти їх за ціною і мірою розкуплення. Оцінка сфери поширення і продажів. Тут коротко викладаються переваги продукції (книг і підручників), що роблять її конкурентоздатною нині і в майбутньому, визначаються головні споживачі. Перспектива оцінки збуту. Тут треба пояснити, як видавництво збирається розвивати справу з урахуванням нових читальних груп, розкрити основні принципи удосконалення технології і цінової політики. Маркетинг повинен детально розкривати план дій в області торгівлі, цінову політику і рекламну стратегію, що дозволяє досягти планованих об'ємів продажів і зайняти відповідне місце на ринку. Вибір маркетингової стратегії є визначальним на всіх стадіях бізнесу – від появи продукції на ринку і до її продажу. Генеральна маркетингова стратегія. Генеральна маркетингова філософія і стратегія видавництва можуть бути досягнуті шляхом дослідження і оцінки ринку. Цінова політика.Якщо видавництво вважає, що воно має чудову продукцію і може пропонувати її за нижчою ціною, ніж конкуренти, то це може справити погане враження. По-перше, якщо продукція настільки хороша, то можна подумати, що керівництво слабо розбирається в торгівлі, якщо пропонує її за такою низькою ціною. По-друге, не можна недооцінювати тенденцій, що склалися, в цінах. Якщо видавництво розпочинає з низької ціни, то цим звужується поле для маневру: перспективна цінова політика важливіша, ніж миттєві вигоди, тому слід приділити досить часу розгляду ряду варіантів цінової стратегії, вибравши потім оптимальний. Труднощі і ризик.Потрібно визначити основні перспективні проблеми вдосконалення видання і намітити шляхи їх подолання, представивши можливі варіанти. Поліпшення і нова продукція (книги). На додаток до описаних покращень основної продукції можна обговорити перспективні плани робіт із створення нової спорідненої продукції, яка могла б бути продана в майбутньому тим же групам споживачів. Вартість. Слід подати і обговорити витрати, необхідні для поліпшення якості і розвитку виробництва. Ці витрати часто недооцінюються, що може серйозно підірвати фінансування проекту. Такі витрати можуть скласти 10- 20% загальних витрат і стати частиною фінансового плану. Читайте також:
|
||||||||
|