Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Функції практики

Форми і типи творчості

Роль творчості і практики в житті людини

Велику роль у розвитку людини, як соціальної істоти, відіграли практика і творчість. Платон вважав, що в основі творчості є світова Душа. Все, що викликає перехід від небуття до бутті – це творчість. Вона може бути людською і божою. Творчість – це діяльність, яка породжує щось нове, якого раніше ніколи не було. Творчість проявляється у наступних формах і типах:

Форми Типи Форми за суб’єктом
Упредметнення в продуктах праці раціоналістична індивідуальна
наукова інтуїтивна колективна
технічна духовно-космологічна індивідуально-колективна
художня раціонально-інтуїтивна догматична

Практика є однією з головних видів діяльності людини, завдяки якій людина постіно удосконалювала і себе і те, що вона виробляла. Практика – це чуттєво-предметна діяльність людей, їх взаємодія на той чи інший об’єкт з метою його перетворення або для задоволення своїх потреб.

Роль практики:

1) вона є джерелом пізнання, його рухомою силою, дає необхідний фактичний матеріал, який підлягає узагальненню і теоретичній переробці;

2) вона є сферою застосування знань, критерієм, перевіркою істинності результатів пізнання;

На напрям, тем і характер використання практичних досягнень впливають ряд факторів:

-потреби матеріального виробництва;

-соціально-політичне життя;

-економчний устрій суспільства;

-характер панівного світогляду;

-різні форми суспільної свідомості;

-рівень розвитку виробництва, техніки, просвіти;

-внутрішня логіка наукового пізнання

1) практика – це основа пізнання;

2) практика - це джерело і рушійна сила процесу пізнання;

3) практика – це кінцева мета пізнання;

4) практика - це критерій істини.

Таким чином, людина – продукт і суб’єкт суспільних відносин. Але як окремий індивід, людина прагне задовольнити свої потреби і інтереси, бачить у власному існуванні свій сенс. Сенс життяце осмислення людиною свого призначення. Він містить в собі цілі, установки, умонастрій та лінії поведінки. Сенс життя окремої людини визначається, насамперед, її цілями: створення сім’ї, отримання наукових знань, подорожі, освоєння нових просторів, захист батьківщини тощо. Сенс життя людства в цілому спрямований на самозбереження людської цивілізації, поліпшення умов життя, пізнання світу тощо.

Питання для самоконтролю

1. Як розглядається буття людини в світі природи у світовій філософії?

2. Які зміни пройшли в бутті людини в процесі антропосоціогенезу?

3. Як ви розумієте такі поняття: ціль, ціннісна орієнтація, ідеал, норма, сенс життя?

4. Як співвідносяться поняття цінності і культура?

5. Яке місце посідають цінності в структурі людської діяльності?

6. Чи може існувати людина без сенсу життя ?


Читайте також:

  1. Абсолютність і відносність практики як критерія істини.
  2. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  3. Алгоритм знаходження ДДНФ (ДКНФ) для даної булевої функції
  4. Але відмінні від значення функції в точці або значення не існує, то точка називається точкою усувного розриву функції .
  5. Аналіз коефіцієнтів цільової функції
  6. Антропогенез – процес виділення людини з тваринного святу, олюднення мавпи під впливом суспільної практики.
  7. Антропогенез – процес виділення людини з тваринного святу, олюднення мавпи під впливом суспільної практики.
  8. АРХІВНІ ДОВІДНИКИ В СИСТЕМІ НДА: ФУНКЦІЇ ТА СТРУКТУРА
  9. Асимптоти графіка функції
  10. Базальні ядра, їх функції, симптоми ураження
  11. Базові функції, логічні функції
  12. Банки як провідні суб’єкти фінансового посередництва. Функції банків.




Переглядів: 808

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Людина в системі цінностей | Характерні риси громадянського суспільства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.