МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Галузь використання і конструкція автоцементовозів.Нагнітаючої дії. Призначення та основи конструкції пневмотранспортної установки У нагнітальній установці (рис. 77,б) повітря компресором 1 подається під тиском 0,2-0,6 МПа в повітрозбірник 2 і трубопровід 5, у який з бункера 4 живильник 3 подає матеріал, що захоплюється потім повітрям у віддільник 6 і фільтр 5, після яких чисте повітря викидається в атмосферу. У силоси (ємкості) 7 матеріал випускається через шлюзові затвори. Транспортування може виконуватись з одного місця в інше на відстань до 1500 м. (подача цементу зі складу у видаткові бункери, з автоцементовозів у силоси). Гвинтовий живильник для подачі матеріалу з бункера в транспортний трубопровід з надлишковим тиском має гвинт із поступово зменшуваним кроком, тому матеріал при подачі спресовується, перешкоджаючи проникненню повітря в бункер із трубопроводу; у трубопроводі ж він розпушується потоком повітря і транспортується. Недоліки живильників - великі втрати на тертя, швидкий знос гвинта і корпуса. Камерний живильник, що не має даних недоліків, являє собою конічну камеру з листової сталі, що завантажується матеріалом самопливом з бункера через верхній затвор при атмосферному тиску. Затвор потім закривається і матеріал стисненим повітрям видувається через нижній отвір камери в трубопровід. Для безперервності подачі зазвичай на один трубопровід поперемінно працюють дві камери. Установки змішаного (комбінованого) типу використовуються для забору матеріалу зі складу соплами усмоктувальної установки, перевантаження гвинтовим живильником у нагнітальну установку, що подає матеріал до місця призначення. Продуктивність пневмотранспортної установки доходить до 300 т/г. Автоцементовози (рис. 77,в) використовуються для безтарного перевезення (до 200 км.) цементу, гіпсу, вапна-пушонки зі складів і залізничних станцій. Цистерна 1 завантажується з бункера через люк 2, можливе також самозавантаження за рахунок розрідження, створюваного компресором-вакуум-насосом 3, що приводиться від двигуна автомобіля через коробку відбору потужності. При розвантаженні повітря подається компресором через патрубок 4 під аеролоток 5 з пористою перегородкою; цемент розріджується, у цистерні створюється надлишковий тиск, що полегшує просування цементу через розвантажувальний патрубок і далі по шлангу в прийомну ємність. Дальність подачі по горизонту до 40 м., по вертикалі 20 м.; вантажопідйомність 7, 12, 24 т. Переваги пневматичного транспортування — усуває ручну працю, витрати матеріалу і, отже, забруднення повітря; забезпечує транспортування по будь-якими складними трасами; може цілком автоматизуватися; недоліки — значна витрата енергії (до 3—5 кВт-г/(т-км), через переміщення великої кількості повітря разом з матеріалом і знос деталей гвинтових живильників.
Читайте також:
|
||||||||
|