Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Програмне забезпечення процесу управління проектом

Таблиця 5.7 Змістовні теорії мотивації

Мотивація персоналу.

 

Будь-який стиль керівництва повинен базуватися на мотивації. Уже давно робилися спроби пояснити поведінку людей і роз­крити причини їхньої цілеспрямованої діяльності. Під однією чи іншою назвою з різних позицій обговорювалося те, що називається мотивацією: активізація, стимулювання, управління, реалізація цілеспрямованої по­ведінки індивідуума.

Розгляд теорій мотивації, які розроблені протягом останніх 30 років, доводить, що справжні причини, які змушують віддавати роботі макси­мум зусиль, важко визначити і вони надзвичайно складні. Але, володію­чи сучасними моделями мотивації, керівник зможе значно розширити свої можливості в залученні освіченого працівника сьогодення для вико­нання завдань, направлених на досягнення цілей організації і проекту.

Керівництво втілює свої рішення, використовуючи на практиці ос­новні принципи мотивації. Відносно управління можна дати таке визна­чення мотивації:

Мотиваціяце процес стимулювання кого-небудь до діяльності, на­правленої на досягнення цілей організації.

Сучасні теорії мотивації ґрунтуються на результатах психологічних Досліджень, і їх можна розділити на дві категорії: змістовні і процесійні.

Змістовні теорії мотивації ґрунтуються на ідентифікації тих внутрішніх факторів (потреб), які змушують діяти людей так, а не інакше (табл..5.7)

Більш сучасні процесійні теорії мотивації засновані, в першу чергу на поведінці людей із врахуванням їх сприйняття і пізнання життя.

Теорія двох факторів Герцберга Ієрархія потреб А. Маслоу Теорія трьох пoтреб Д. Маклеланда
Досягнення Потреби самореалізації Потреби досягнення
Сама праця Відповідальність Просування Самоповага Повага інших
Визнання Потреби товариськості Потреби влади
Керівництво Міжособистісні взаємовідносини Міжособистісна безпека Потреби безпеки
     
     
     
Безпека Політика організації Фізична безпека Потреби приєднання
Плата Робочі умови Фізіологічні потреби

 

 

Щодо практичної реалізації теорій, то, наприклад, застосування теорій А. Маслоу в управлінні персоналом зводиться до того, що якщо мо­тивувати якусь діяльність підлеглих, то необхідно визначити, які потре­би спонукають їх до праці. При цьому необхідно враховувати, що ці потреби з часом змінюються і неможливо розраховувати на те, що моти­вація, яка спрацювала один раз, буде ефективно працювати завжди.

Процесійна теорія аналізує те, як людина розподіляє зусилля для ви­конання різноманітних завдань і який конкретний тип поведінки вона при цьому обирає. Є три основні процесійні теорії мотивації: теорія очі­кувань, теорія справедливості, модель мотивації Портера-Лоулера.

Теорія очікувань. Теорія очікувань розглядає мотивацію з огляду на три чинники:

1)очікування того, що зусилля принесуть бажані результати;

2)очікування того, що зусилля принесуть бажану винагороду;

3)очікувана ціна винагороди.

Якщо люди відчувають, що прямого зв'язку між затраченими зусиллями і досягнутим результатом немає, то, згідно з теорією очікувань, мотивація слабшає. Також необхідно врахувати, що якщо цінність винагороди велика для працівника, то мотивація до роботи також буде слабнути.

Теорія справедливості визначає, що працівники об'єктивно сприймають рішення щодо отриманої винагороди й оцінку витрачених зусиль, азіставляють із винагородою інших працівників, які виконували аналогічну роботу. Тому необхідно пояснювати працівникам, що колега, який отримує більше за аналогічну роботу, наприклад, має більше досвід, що дозволяє працювати продуктивніше.

Ще один спосіб підтримки справедливості — збереження в таємниці сум виплат працівникам.

Згідно з теорією Портера-Лоулера, результати, досягнуті працівниками, залежать від трьох змінних: затрачених зусиль, здібностей і характеристик рис людини, а також відступного усвідомлення нею своєї ролі в процесі праці.

Однією з найважливіших форм мотивації в організаціях є матеріаль­не стимулювання праці, яке становить процес формування і використан­ня систем матеріальних стимулів праці: основна, додаткова форми опла­ти праці, а також заохочувальні винагороди та компенсаційні виплати.

 

 

13.1. Основні поняття з управління комунікаціями проекту.

13.2. Інформаційні технології управління проектами.

13.3. Аналіз програмного забезпечення з управління проектами.

13.4. Особливості впровадження інформаційних систем управління проектами.

 


Читайте також:

  1. A) правові і процесуальні основи судово-медичної експертизи
  2. ERP і управління можливостями бізнесу
  3. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  4. I. Введення в розробку програмного забезпечення
  5. II. Поняття соціального процесу.
  6. II.1 Програмне забезпечення
  7. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  8. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  9. IV. План навчального процесу.
  10. Oracle Управління преміальними
  11. А. Видання прав актів управління
  12. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США




Переглядів: 526

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методи навчання персоналу у проектах | Основні поняття з управління комунікаціями проекту.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.