МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||
Методи навчання персоналу у проектахУправління персоналом команди.
Управління персоналом команди є важливою умовою успішної реалізації проекту. Це особливо справедливо, коли проект вимагає науково-технічних та інших професійних знань, умінь і навичок. При підборі команди необхідно враховувати, що сучасні спеціалісти повинні перенавчатися через 3-5 років, персонал проекту в сучасних умовах повинен бути високоосвіченим, володіти високою загальною культурою, стратегічним мисленням й ерудицією. Отже, організація професійного розвитку персоналу є однією із функцій управління персоналом проекту. Професійний розвиток — це процес підготовки, перепідготовки й підвищення кваліфікації працівників із метою виконання нових виробничих функцій, завдань і обовв’язків на новій посаді у проекті. Про важливість професійного розвитку свідчить той факт, що більшість зарубіжних підприємств виділяє для цієї цілі 10% фонду заробітної плати.
Завданням управління з питань розвитку команоиу проекті є забезпечення: *відповідного професійного рівня персоналу вимогам робочого місця, посади; * умов для мобільності працівників як передумови раціональної їх зайнятості й використання; * можливості кар'єрного росту. Існує значна кількість методів і форм розвитку професійних знань, умінь і навиків. У практиці виокремлюють дві основні групи (табл. 5.8): ■ методи навчання, що використовуються в ході виконання роботи (навчання на робочому місці); ■ методи навчання поза робочим місцем (крім посадових обов'язків).
У зв'язку з цим, управління персоналом проекту повинно сконцентрувати свої зусилля на вирішенні таких проблем: >■ розробка стратегії з питань формування кваліфікованого персоналу; >■ визначення потреб у навчанні працівників у розрізі спеціальностей та професії; >■ вибір форм і методів підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації; >■ вибір програмно-методичного та матеріально-технічного забезпечення процесу навчання як важливої умови його якості; >■ фінансове забезпечення усіх видів навчання в потрібній кількості. Існує значна кількість методів і форм розвитку професійних знань, умінь і навиків. У практиці виокремлюють дві основні групи (табл. 5.8): ■ методи навчання, що використовуються в ході виконання роботи (навчання на робочому місці); ■ методи навчання поза робочим місцем (крім посадових обов'язків). Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||
|