МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Основні концепції виховання у зарубіжній педагогіці.Виховання – спеціально організований, цілеспрямований, творчий процес формування педагогічно доцільних суб’єкт-суб’єктних морально-естетичних виховуючих відносин для всебічного і гармонійного розвитку особистості кожного учня. ТЕОРІЯ ВИХОВАННЯ В основі побудови 12-бальної шкали оцінювання навчальних досягнень учнів лежить принцип урахування особистісних досягнень школярів. Функції оцінювання Методи контролю 1) Спостереження 2) Усне опитування. 3) Індивідуальне опитування 4) Письмові й графічні контрольні роботи. 5) Тестовий контроль. 6) Програмований контроль. 7) Іспити. Об’єктом оцінювання навчальних досягнень учнів є 1) знання, вміння та навички, 2) досвід творчої діяльності школярів, 3) досвід емоційно-ціннісного ставлення до навколишньої дійсності. 1. виховна, 2. навчальна, 3. діагностико-коригуюча 4. стимулюючо-мотиваційна 5. контролююча Чотири рівні навчальних досягнень учнів: початковий, середній, достатній, високий. Тематичне оцінювання навчальних досягнень школярів є обов’язковим і основним, його результати відображуються у класному журналі в окремій колонці. Підсумкове оцінювання здійснюється наприкінці семестру чи навчального року. Підсумкова оцінка за семестр виставляється за результатами тематичного оцінювання, а за рік –– на основі семестрових оцінок. Соціальне виховання – цілеспрямований процес формування соціально-значущіх якостей особистості дитини, необхідних для успішної соціалізації. Результат виховного процесу – вихованість особистості – орієнтація на загальнолюдські цінності, інтелігентність, колективізм, креативність, гідність, незалежність в судженнях і відповідальність у вчинках. Компоненти виховного процесу: · емоційно-мотиваційний; · змістовний; · процесуальний · контрольно-регулюючий; · результативний. --------------------------------------------------------------------------------------------- Закон – філософська категорія, яка відображає істотне, стійке, повторюване, загальне для даної галузі відношення між явищами об’єктивної дійсності. Закономірність – певна впорядкованість подій, відносна постійність, сталість головних детермінуючих факторів, регулярність зв’язку між речами. Педагогічні закономірності виховання – адекватне відображення об’єктивної дійсності виховного процесу, що характеризується загальними стійкими властивостями при будь-яких обставинах. Закономірності: 1.Чим педагогічно доцільніше організовані спілкування та суспільно-корисна діяльність вихованців, тим активніше формуються їхні багатопланові відносини і ефективніше здійснюється виховний процес. С+с/к Д=В+ВП 2.Чим значніший вплив виховного процесу на внутрішню сферу особистості, тим вищий його результат. ВП—О (потреби, мотиви, інтереси, емоції, інтелект) =Р 3.Чим цілеспрямованіше виховний процес спирається на у комплексі своїх впливів на вербальні і сенсорно-руховіособливості вихованців, що лежать в основі їхньої свідомості і практичних дії, тим ефективніше здійснюється гармонійність духовного, морального, трудового і фізичного розвитку. ВП–в+с/р особливості =д,м,т,ф розвиток. Суперечності виховного процесу: Внутрішні: · Між зростаючими особистісними і соціально-значущими завданнями, які належить розв’язувати вихованцеві і його можливостями. · Між зовнішніми впливами і внутрішніми можливостями Зовнішні: · Між організованими впливами виховання батьків, школи і стихійними впливами обставин життя · Невідповідність виховних впливів школи і родини · Відсутність єдиних вимог у педагогічному колективі
Принцип – 1) вихідне положення, що регулює життєдіяльність людини; 2) сукупність прийомів ставлення людини до об’єктів, явищ оточуючої дійсності та до інших людей. Принципи організації виховного процесу: 1. Суб’єктності 2. Зв’язок виховання з життям 3. Гуманізації і демократизації виховуючих відносин 4. Особистісної орієнтації 5. Урахування конкретно-історичного періоду 6. Комплексного підходу 7. Допомоги і захисту, опори на позитивне 8. Опора на національно-культурні традиції 9. Наступності і системності 10. Самоактивності і самостворення 11. Культуровідповідності і полі культурності 12. Нероздільності виховання, самовиховання і навчання 13. Поєднання поваги з доцільною вимогливістю 14. Єдності дій школи, сім’ї, громадськості, урочної і позаурочної діяльності 15. Індивідуального підходу у поєднанні з вихованням у колективі ----------------------------------------------------------------------------------------------------- 1. Екзистенціалізм 2. Прагматизм 3. Неопрагматизм 4. Позитивізм 5. Неопозитивізм 6. Неотомізм 7. Діалектичний матеріалізм 8. Біхевіоризм ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Читайте також:
|
||||||||
|