МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема 1 ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ПРО ІНТЕЛЕКТУАЛЬНУНАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА З ДИСЦИПЛІНИ ВСТУП
Мета дисципліни «Інтелектуальна власність» – надати студентам усіх фахових спрямувань ґрунтовних знань щодо основ права інтелектуальної власності, а саме: авторського права, суміжних прав, права промислової власності та права засобів індивідуалізації учасників товарного обороту, а також основ економіки інтелектуальної власності та міжнародного права в галузі інтелектуальної власності. Інтелектуальна власність, яка вже давно визнана у промислово розвинених країнах, сьогодні використовується як важливий інструмент духовного, технологічного та економічного розвитку і в основному в країнах, що розвиваються. Більшість з них розуміють, щодо їх інтересів входить створення національних систем інтелектуальної власності, зміцнення та вдосконалення існуючих систем, які були успадковані з минулого і вже не відповідають адекватно новим потребам та пріоритетам. Якщо належним чином сприяти інтелектуальній діяльності, то можна досягти високого рівня добробуту населення, зміцнити морально-етичні засади суспільства. Світовий досвід свідчить: прогресу досягають там, де цінують інтелектуальну діяльність і вміло використовують її здобутки. Методологія вивчення курсу містить певну сукупність конкретних методів, пов’язаних з історичним підходом до оцінювання процесів і явищ, що відбувалися за довгий час становлення й розвитку права та законодавства про інтелектуальну власність; аналізом законодавчої бази з питань інтелектуальної власності, визначенням сфер застосування зарубіжного досвіду захисту права інтелектуальної власності. У результаті вивчення дисципліни «Інтелектуальна власність» студент повинен знати: зміст правових категорій, взаємозв’язок понять, механізм захисту права інтелектуальної власності, зміст законодавства щодо інтелектуальної власності, методологію оцінювання інтелектуальної власності, правила складання договорів про створення та використання об’єктів інтелектуальної власності; уміти: орієнтуватися у законодавстві про інтелектуальну власність, досліджувати та правильно формувати ознаки новизни в розроблювальних об’єктах, на практиці застосовувати засоби захисту прав інтелектуальної власності, оцінювати вартість інтелектуальної власності на підприємстві, складати договори про створення об’єктів інтелектуальної власності, а також про їх використання. «ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ» Читайте також:
|
||||||||
|