МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Лекція 7. Соціологія праці й управлінняЛітература Питання для роздумів 1. Яка головна відмінність людини від інших живих істот? 2. Який із чинників соціалізації можна вважати найголовнішим? 3. Яка модель соціалізації переважає у нашому суспільстві? 4. Чи тривала соціалізація у Робінзона Крузо під час його перебування на безлюдному острові? 5. Завдяки чому людина стає особистістю? 1. Особистість як соціальна система 6. Чи існує зв'язок між соціальною активністю і соціальною мобільністю? 7. Чи може негативна поведінка конкретної особистості позитивно впливати на суспільні процеси і навпаки? 8. Якому з критеріїв соціальної активності ви надаєте переваги? 9. Яким чином краще впливати на поліпшення соціальної структури особистості?
1. Бакиров B.C. Ценностное сознание и активизация человеческого фактора. - Харьков, 1988. 2. Берн Э. Игры, в которые играют взрослые люди. -М, 1988. 3. Злобіна О.Г. Категорія "особистості" у системі понять соціологічної теорії// Соціологія: теорія, методи, маркетинг. 2000. №2. 4. Злобіна О.Г., Тихонович В. О. Суспільна криза і життєві стратегії особистості. К., 2001. 5. Кон И.С. В поисках себя. - М., 1984. 6. Кон И.С. Личность и социальная структура // Американская социология. - М., 1972. - С.37-53. 7. Кон И.С. Социология личности. - М., 1967. 8. Коэн А.К. Отклоняющееся поведение и контроль над ним // Американская социология. - М., 1978. - С.288-296. 9. Левада В. А. Координати человека // Мониторинг общественного миения. Экономические и социологические предмети. ВЦИОМ. 2001. №1 10. Маслоу А.Г. Мотивация личности /Перев. с англ. СПб., 2001. 11. Мертон Р. Социальная структура и аномия // Социология преступности. - М., 1966. 12. Мотивационная регуляция деятельности и поведения личности. - М., 1988. 13. Наумова Н.Ф. Социологические и психологические аспекты целенаправленного поведения. - М., 1988. 14. Немировский В.Г. Социология личности. Теория и опыт исследований. - Красноярск: КГУ, 1989. 15. Особистість у системі соціальних зв'язків // Соціологія. Підручник для студентів вищих навчальних закладів /За заг. ред. ІІ.Г. Городянська. К., 2002. 16. Піча В.М. Соціологія: Загальний курс. К., 2000. 17. Сохань Л.В. Життєвий ареал особистості в суспільстві, що трансформується, як середовище ризику // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. 2002. №2. 18. Социальная активность специалиста: истоки и механизм формирования. Социологический анализ / Под ред. Е.А. Якубы. - Харьков, 1983. 19. Соціологія: терміни, поняття, персоналії. Навчальний словник-довідник / За заг. ред.В.М. Пічі. К., Львів, 2002. 20. Тадевосян Э.В. Социология: Учебн. пособие. -М., 1995. 21. Феномен человека. Антология. - М, 1993. 22. Хмелько В.Е. Социальная направленность личности.-К., 1986. 23. Черниш Н. Соціологія. Курс лекцій. -Львів, 1996. 24. Штомпка П. Социология изменений. - М., 1996. 25. Шульга М.О. Соціальний ареал особистості // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. 2002. №2. 26. Якуба Е.А. Социология. - Харьков, 1996. 27. Ярошевский Т. Личность и общество. - М., 1973.
Читайте також:
|
||||||||
|