Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






План семінарських занять

1. Здоров’я населення як соціальна біологічна категорія.

2. Система показників здоров’я населення.

3. Аналіз стану та діяльності мережі охорони здоров’я в умовах ринкової економіки.

4. Аналіз доступності, ефективності та якості медичних послуг.

5. Система показників освіти.

6. Статистичний аналіз процесів інформатизації суспільства.

7. Система показників статистики культури, мистецтва й відпочинку.

8. Система показників соціального захисту населення.

Термінологічний словник

Малозабезпечена сім’я — сім’я, яка з поважних або не залежних від неї причин має середньомісячний сукупний дохід, нижчий за прожитковий мінімум для сім’ї.

Соціальна допомога — не гарантована виплата. Вона надається за рішенням відповідних органів з урахуванням існуючих у суспільстві критеріїв для призначення такої допомоги. Розрізняють види соціальної допомоги: пенсії, допомоги, субсидії, пільги.

Соціальний захист — система державних і громадських соціально-економічних заходів, закріплених законодавчо, що гарантують матеріальне забезпечення певним категоріям населення у випадку відсутності чи втрати ними постійних джерел доходу. Ці заходи гарантують також матеріальну підтримку малозабезпеченим групам населення.

Шкала еквівалентності — таблиця, за допомогою якої душовий дохід на сім’ю визначається з урахуванням економії від спільного користування товарами та послугами, що дозволяє одержувати більш точні дані про матеріальний стан сімей.

Завдання для самоконтролю

1. Поняття системи соціального захисту.

2. Джерела інформації про соціальний захист населення.

3. Заходи соціального захисту населення.

4. Загальнообов’язкове державне страхування та його види.

5. Способи визначення еквівалентного доходу сім’ї.

6. Основні види соціальних пенсій.

7. Система соціального обслуговування населення.

8. Пільги як форма соціального захисту.

9. Роль статистики в дослідженні соціального захисту населення.

10. За даними, наведеними в таблиці, визначити показники структур надання цільової допомоги непрацездатним громадянам із мінімальними доходами в міській та сільській місцевості, оцінити їх відмінності. Розрахувати розмір виплат на душу населення:

 

Показник Чисельність громадян, яким призначена допомога, тис. чол. Сума виплат, тис. грн
місто село місто село
Всього, у тому числі пенсіонерам 1249,3 1815,7 16 744 21 309
за віком при повному стажі роботи 12 639
за віком при неповному стажі роботи
по інвалідності
в разі втрати годувальника
за вислугу років 1,3 1,7
які отримують соціальну пенсію

11. Використовуючи дані, наведені в таблиці, обчислити структуру державної допомоги сім’ям з дітьми на 1 січня 2002 р. і середній розмір допомоги:

 

Показник Кількість дітей, на яких призначена допомога, тис. Чисельність одержувачів допомоги, тис. чол. Сума коштів, виплачена на допомогу, тис. грн
Допомога по догляду за дитиною-інвалідом 901,8 888,9 25 866,99
Допомога на дітей одиноким матерям 433,5 387,1 4954,88
Допомога на дітей військовослужбовців строкової служби 0,4 0,4 7,36
Тимчасова допомога на неповноліт­ніх дітей, батьки яких ухиляються від сплати аліментів або коли стягнення аліментів неможливе 25,0 19,7 238,37

12. За даними про надання цільової грошової допомоги непрацездатним громадянам із мінімальними доходами оцінити зрушення в структурі їх надання:

Показник Чисельність громадян, яким призначена допомога, тис. чол.
станом на 01.01.2000 р. станом на 01.01.2002 р.
Всього, у тому числі пенсіонерам 3065,1 2675,1
за віком при повному стажі роботи 1748,0 1217,8
за віком при неповному стажі роботи 177,1 148,9
по інвалідності 347,8 374,2
в разі втрати годувальника 411,7 540,4
за вислугу років 3,0 2,5
які отримують соціальну пенсію 377,5 391,3

 

13. За даними про надання допомоги малозабезпеченим сім’ям органами соціального захисту розрахувати абсолютну зміну середнього розміру допомоги одній особі за рахунок впливу окремих факторів:

Надано допомогу Громадяни, які потребували допомоги, тис. чол. Середній розмір допомоги одній особі, грн
2000 р. 2001 р. 2000 р. 2001 р.
Грошову 50,1 55,9
Натуральну 43,5 45,5

14. Динаміка чисельності сімей, які отримували субсидії на житлово-комунальні послуги в ІІ півріччі 1997 р., наведена в таблиці:

Показник Місяць
Місяць Липень Серпень Вересень Жовтень Листопад Грудень
Кількість сімей, тис.

Проаналізувати середньомісячні темпи зміни чисельності отримувачів субсидій.

 


Читайте також:

  1. Біохімічна ОБГРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ занять фізичною культурою і спортом з особами різного віку та статі
  2. Види індивідуальних занять
  3. Види навчальних занять.
  4. Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять
  5. Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять
  6. Виховання в учнів творчого ставлення до занять.
  7. Виховання волі в процесі занять фізичними вправами.
  8. ЗАВДАННЯ ДЛЯ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ
  9. Завдання для семінарських занять
  10. Завдання лекційних занять
  11. Загальна характеристика занять позаурочного типу. Особливості позакласної роботи з фізичного виховання
  12. Загальна характеристика форм організації занять




Переглядів: 479

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Коэффициенты для пересчета уровней радиации

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.