МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||
Розробка комплексу маркетингу.До основних елементів комплексу маркетингу відносяться: o товар – ключовий елемент, складовими якого є характеристики товару (дизайн, колір, упаковка, розмір), сервіс, торгова марка та асортимент; o ціна (знижки, націнки, терміни виплати); o розподіл – головний зміст якого полягає в виборі оптимальної схеми доставки продуктів від виробника до споживача (напряму або через посередників), їх реалізації (транспортування, зберігання, оброблення вантажів), а також післяпродажному обслуговуванні споживачів; o просування (маркетингові комунікації), яке передбачає налагодження ефективних контактів виробника з покупцями. До засобів просування відносять: · рекламу; · стимулювання збуту; · персональний продаж; · зв’язки з громадськістю (public relations) 4. Втілення в життя маркетингових заходів. Для того, щоб втілити в життя маркетингові заходи, необхідні: · система стратегічного планування (сфери діяльності фірми); · планування маркетингу (стратегічний план (для товару детальний план маркетингу)); · розробка системи організації служби маркетингу, яка спроможна взяти на себе всю маркетингову роботу, а також планування. · організація маркетингового контролю. ТЕМА 3: Маркетингове середовище фірми. Поняття маркетингового середовища фірми. Характеристика мікросередовища фірми і його вплив на здатність фірми обслуговувати своїх клієнтів. Характеристика макросередовища фірми.
Поняття маркетингового середовища фірми. Маркетингове середовище фірми – сукупність активних суб¢єктів і сил, які діють за границями фірми і впливають на можливість керівництва службою маркетингу встановлювати і підтримувати з цільовими клієнтами успішні зв¢язки. Маркетингове середовище складається з внутрішнього і зовнішнього середовища. Аналіз факторів внутрішнього і зовнішнього середовища дозволяє приймати рішення, які забезпечують досягнення поставлених цілей. Для цього всі фактори ділять на керовані (контролюючі) і некеровані (неконтролюючі). До контролюючих факторів відносять головним чином фактори внутрішнього середовища, котрі головним чином складають служби маркетингу. До неконтролюючих - фактори зовнішнього середовища, котрі потрібно враховувати, передбачати і по можливості впливати на них. Це є відношення з постачальниками, споживачами, конкурентами, посередниками. До неконтролюючих факторів зовнішнього середовища відносять: політичні – законодавство в області торгівлі, вимоги до продукції по захисту навколишнього середовища; економічні – інфляція, безробіття, податкова система , кредитні ставки, доходи населення; природні – дефіцит ресурсів і вимоги по обмеженню їх використання; демографічні – зниження народжуваності, структура сім¢ї, міграція населення; фактори культури – організація дозвілля, спорту, туризму, умов життя. Характеристика мікросередовища фірми і його вплив на здатність фірми обслуговувати своїх клієнтів. Головна ціль любої фірми- отримати великі прибутки. Головне завдання системи управління маркетингом – забезпечити виробництво товарів, котрі є привабливими з точки зору цільових ринків. Але успіх керівництва маркетингом залежить і від діяльності інших підрозділів фірми, і від дій її посередників, конкурентів і різних контактних аудиторій. Сили, які діють в рамках мікросередовища фірми представленні на наступному малюнку.
Розглянемо головні сили які діють в мікросередовищі фірми: 1.Фірма. 2.Постачальники- це ділові фірми і окремі особи, котрі забезпечують фірму і її конкурентів матеріальними ресурсами , необхідними для виробництва певних товарів або послуг. 3.Маркетингові посередники –це фірми , які допомагають фірмі збувати і розповсюджувати її товари серед клієнтури. Маркетингові посередники: · торгові посередники (дилери, дистриб’ютори, роздрібна торгова мережа); · консалтингові фірми по організації товарообігу (логістичні фірми). Логістичні фірми займаються наступними видами діяльності: (керування запасами; складування; транспортування; прийом і видача запасів); · агентства по наданню маркетингових послуг (маркетинговий консалтинг; маркетингові дослідження; рекламні агентства); · кредитно-фінансові установи (банки; кредитні компанії; страхові компанії); · аудиторські фірми. Читайте також:
|
|||||||||||
|