МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||
Управління розподілом прибутку підприємства.Отриманий підприємством прибуток може бути використаний для задоволення різноманітних потреб. Отриманий підприємством прибуток є об'єктом розподілу. У розподілі прибутку можна виділити два етапи: 1 — це розподіл балансового прибутку. На цьому етапі учасниками розподілу є держава й підприємство. У результаті кожний з учасників одержує свою частку прибутку. Пропорція розподілу прибутку між державою і підприємствами має важливе значення для забезпечення державних потреб і потреб підприємств, і регулюється Податковим Кодексом в частині оподаткування податком на прибуток підприємств (ставка податку у 2012 році - 23% від об’єкта оподаткування). 2 - це розподіл і використання прибутку, що залишився в розпорядженні підприємств після здійснення платежів у бюджет. Тут можуть створюватися за рахунок прибутку цільові фонди: ‾ резервний, ‾ розвитку й удосконалення виробництва, ‾ соціальних потреб, ‾ заохочення. Кошти цих фондів використовуються для фінансування відповідних витрат. Управління розподілом прибутку підприємства передбачає вирішення таких задач: 1.забезпечити збільшення абсолютної суми прибутку після сплати податку на прибуток. 2. забезпечити збільшення абсолютної суми чистого прибутку підприємства. 3.визначення оптимального співвідношення у використанні чистого прибутку на споживання і накопичення. 4.визначення оптимального розміру прибутку, який спрямовується на виплату дивідендів. Дані завдання вирішуються шляхом оптимального зменшення оподаткованої суми прибутку, використання діючих податкових пільг, оптимізації податкових платежів у часі, врахування чинних умов оподаткування дивідендних виплат. Чистий прибуток підприємства може бути використаний на споживання чи накопичення. Існує 3 методи розподілу й використання чистого прибутку: 1) Шляхом попереднього формування цільових фондів: ‾ резервний – обов’язково для недержавних підприємств, не менше 25% статутного фонду; ‾ фонд розвитку виробництва; фонд фінансування соціальних потреб; ‾ фонд матеріального заохочення; ‾ фонд для виплати дивідендів та інші. 2) безпосереднє використання чистого прибутку для фінансування певних витрат, пов’язаних з діяльністю підприємства шляхом складання кошторису використання прибутку. 3) комбінований метод: частина прибутку – створюються цільові фонди, частина – безпосередньо використання. Акціонерні товариства (АТ) можуть використовувати 3 методи нарахування й сплати дивідендів: 1) розмір дивідендів попередньо встановлюється на одну акцію в розрахунку на рік. Збільшення суми виплачених дивідендів можливе при умові значного збільшення чистого прибутку АТ і рішення про додаткове спрямування його на виплату дивідендів. 2) На виплату дивідендів спрямовується певна фіксована частина (%) від суми чистого прибутку. 3) Встановлення низького, але регулярного розміру доходів, який потім можна збільшувати в залежності від розміру чистого прибутку.
Читайте також:
|
||||||||||||||
|