МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Розробка балансового плану торговельного підприємстваЗАВДАННЯ ДЛЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ Т Е С Т И Система оперативно-календарного планування на підприємстві. Зміст та організація розробки поточних планів. Суть календарного планування. Основні завдання оперативно-календарного планування на підприємстві. Стратегічний план підприємства, його характеристика і завдання. Різновиди планів та їхні особливості. Основні принципи планування. Основні напрями планування в практичній діяльності суб’єктів господарювання. Сутність системи планування на підприємстві. Недоліки пробно-статистичного методу планування. Балансовий метод планування. Методи та інструменти планових розрахунків. Методи наукових досліджень, що застосовуються в процесі планування. Загальна характеристика методики планування.
(ОТКОРРЕКТИРОВАТЬ)
1. Розрізняють такі види планів промислового виробництва: а) комплексні; б) поточні; в) оперативні; г) розширені; д) перспективні.
2. Оперативне фінансове планування передбачає розробку: а) оперативного фінансового плану (балансу надходжень і видатків коштів); б) платіжного календаря; в) кредитного плану; г) касового плану; д) всі відповіді є правильними.
3. Залежно від терміну, на який розробляється план, існують такі види планів підприємства: а) довгострокові плани; б) короткострокові плани; в) бізнес-план; г) фінансовий план.
4. Фінансове планування – це: а) залучення необхідних коштів для покриття потреби підприємства в основному і оборотному капіталах; б) визначення обсягу фінансових ресурсів, необхідних для виробничо-господарської діяльності підприємства, а також джерел їхнього надходження; в) комплекс робіт, які виконуються на договірних із замовником засадах; г) шляхи підвищення економічної ефективності виробництва.
5. Основним завданням оперативно-календарного планування є: а) досягнення бажаного економічного результату; б) забезпечення функціонування; в) чітке визначення сукупності практичних засобів, необхідних для здійснення намічених цілей підприємства; г) визначення комплексу заходів для модернізації діючого виробництва; д) забезпечення ритмічності й рівномірності виробництва.
1. Обчисліть план збуту продукції підприємства на основі таких даних: торік підприємство випустило 1000 виробів А та 3000 виробів Б; у плановому періоді збільшиться виробництво цих виробів на 10%; ціна виробів становить відповідно 4 та 5 тис. грн. Крім того, буде виготовлено комплектуючих виробів на суму 2500 тис. грн., із них на 1500 тис. грн. – для сторонніх замовников. Залишки нереалізованої продукції на складі становитимуть на початок планового періоду 9 млн. грн., на кінець – 0,4 млн. грн.
2. Підприємство планує виготовити 7500 од. виробів із сировини. Середня вага одного виробу 750 г., коефіцієнт використання сировини – 0,75. Відходи металу можуть повторно використовуватися у виробництві в обсязі 20%. Ціна металу за 1 кг – 2 грн. Визначити потребу підприємства у металі в плановому періоді.
3. Визначити потребу в болтах на плановий період за умови, що норми витрати немає. Фактичні витрати за минулий період становили 5 т. У плановому періоді обсяг виробництва збільшився на 10%. Потрібно забезпечити економію матеріалів на 3%.
4. Визначити загальний обсяг валової продукції, що буде виготовлено підприємством у плановому році, якщо відомо, що середньооблікова чисельність працюючих становитиме 830 чол., а денний виробіток на одного працюючого – 80 грн.
5. Визначити потребу в різальному інструменті на плановий період, якщо його витрати становлять 2000 шт., норматив оборотного фонду на кінець планового періоду – 500 шт., а фактична величина оборотного фонду на початок планового періоду – 200 шт.
С Мазаракі
Балансовий план торговельного підприємства являє собою прогноз зміни активів (майна) та пасивів (зобов’язань) підприємства у майбутньому періоді. Метою розробки балансового є оцінка потреби підприємства в окремих видах активів та визначення можливих джерел її покриття, необхідних для прогнозування фінансової рівноваги та платоспроможності підприємства на кінець планового періоду. Розробка балансового плану проводиться за формою зведеного бухгалтерського балансу, в якому підпримується таке співвідношення його розділів: Сума активів = Сума пасивів + Сума власного капіталу Розробку балансового плану торговельного підприємства рекомендується проводити за формою: Читайте також:
|
||||||||
|