МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Першочергові заходи, що забезпечують реалізацію концепції рушення в інформаційне суспільствоВдосконалення нормативно-правової бази розвитку інформаційного суспільства Нормативно-правові акти міста в області інформації і інформатизації характеризуються порівняно великою кількістю, різнорідністю і множинністю предметних основ для регулювання, відсутністю кодифікації і системності в їх прийнятті. По видах нормативні акти у вказаній області поділяються на нечисленні закони міста, що стосуються часткову питань інформатизації, а також більш широко представлені постанови і розпорядження Уряду. Таким чином, в наяности як істотна фрагментарність нормативної бази в області інформатизації, так і наявність значного числа пропусків по різних важливих предметах регулювання, що вимагає найшвидшого усунення. Виходячи з основних принципів Концепції, цілями вдосконалення нормативно-правової бази, повинні стати наступні: · створення стрункої і консолідованої системи правових актів, регулюючої процеси формування і використання інформаційних ресурсів, а також інформаційний обмін, в тому числі міжнародний і міжрегіональний; · закріплення політики державної підтримки інтеграції міста, його інформаційних і інших систем в інформаційне суспільство; · забезпечення жителям конституційного права на інформацію шляхом законодавчого закріплення відповідних адміністративних і організаційних механізмів. Основним нормативним актом, окрім документу про формування Концепції – є Постанова КМУ, від 12 квітня 2000 р. N 644, „Про затвердження Порядку формування та виконання регіональної програми і проекту інформатизації”, що вміщує Порядок формування та виконання регіональної програми і проекту інформатизації, форми та шаблони встановленого зразка. Створення економічних механізмів Розвиток інформаційно-телекомунікаційний інфраструктури міста, формування індустрії інформаційних і телекомунікаційний послуг вимагають значних фінансових коштів. Істотне використання коштів міського і районних бюджетів, не кажучи про федеральне, не представляється можливим. Тому в умовах економічних реформ, що продовжуються, зокрема подальшої приватизації телекомунікаційний сектора і зростання об'ємів продажу на ринку коштів інформатизації, інформаційних продуктів і телекомунікаційний послуг, основна увага повинна бути приділена залученню інвестицій від вітчизняних і зарубіжних комерційних структур, а також коштів населення. Представляється необхідною активна ділова участь комерційних структур в реалізації проектів загальноміського і районного рівнів. Можна виділити 5 основних напрямів розвитку економічних механізмів: · Створення сприятливих умов для іноземних інвесторів. · Створення привабливих умов для вітчизняних комерційних структур. · Розробка комплексу заходів, що дозволяють залучити кошти населення передусім в області освітніх, медичних, розважальних і деяких інших соціальних послуг. · Розробка системи протекціоністських заходів для вітчизняних виробників апаратно-програмних і комунікаційних засобів, систем сервісної підтримки процесів комп'ютеризації і інформатизації, розробників прикладних програм, інформаційних продуктів і телекомунікаційний послуг. · Для окремих соціально важливих проектів інформаційних систем і інфраструктури інформаційних і телекомунікаційний послуг, потрібно передбачити цільове бюджетне фінансування при раціональному розподілі коштів з міського і районного бюджетів. Читайте також:
|
||||||||
|