Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методи дослідження.

Мета дослідження.

Предмет дослідження.

Об’єкт дослідження.

Актуальність теми.

ВСТУП

ЧАСТИНА 1. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА РОБОТИ

Зміст

КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ (ДИПЛОМНОЇ) РОБОТИ

(ШАБЛОН ЗАВДАННЯ)

 

Титульна сторінка (згідно стандарту)

 

 

[вступ і розгорнутий зміст у повному обсязі, 4-6 с.].

 

 

[Яка проблема існує в сфері виробництва, суспільного життя? Чи вона вже розв’язана?]

 

 

[Визначення об’єкта. Що в нього входить? Що в нього не входить?]

 

 

[Визначення предмета. Що в нього входить? Що в нього не входить?]

 

 

[Формулюється одним реченням. Рідко цілей дослідження може бути дві, три].

 

1.5. Завдання дослідження, які ведуть до досягнення мети:

— зібрати літературу за темою дослідження;

— описати сучасний стан видавничої справи в обраному виді літератури;

— дослідити галузеві норми редагування обраного виду літератури;

— проаналізувати наявні галузеві норми, узагальнити їх, формалізувати й подати їх вичерпний перелік;

— доповнити перелік наявних норм власними нормами (при потребі);

— проілюструвати на прикладах застосування запропонованих норм (при наявності попереднього пункту);

— підготувати дипломну роботу у текстовому процесорі “MS Word”.

 

[Перелічують методи дослідження, які використано в роботі].

 

1.6. Положення, що виносяться на захист (факультативно).

[Положення формулюють простими реченнями. Положень може бути кілька].

 

1.7. Новизна положень (факультативно).

[Вказують джерела, в тому числі й інтернетівські, в яких є опис аналізованої проблеми, для кожного положення окремо. Визначають ступінь новизни для кожного положення окремо: абсолютна новизна, уточнення відомого положення чи його подальший розвиток, новизна для держави, новизна для регіону].

 

 

РОЗДІЛ 1. [Огляд літератури за темою дослідження. Аналіз ситуації в аналізованій ділянці дослідження. Постановка проблеми. Визначення можливих шляхів її розв’язання. Якщо потрібно, результати проведення зондувальних експериментів].

1.1. Ххххххххххххх

1.2. Хххххххххххх

1.2.1. Хххххххххххх

1.2.2. Хххххххххххх

1.2.3. Ххххххххххх

1.3. Ххххххххххххххххххх

 

РОЗДІЛ 2. [Визначення методологічних засад дослідження. Вибір й обґрунтування методів дослідження].

 

2.1. Ххххххххххххх

2.2. Хххххххххххх

2.2.1. Хххххххххххх

2.2.2. Хххххххххххх

2.2.3. Ххххххххххх

2.3. Ххххххххххххххххххх

2.4. Ххххххххххххххххххх

 

РОЗДІЛ 3. [Розроблення теоретичної моделі розв’язання наявної проблеми].

 

3.1. Ххххххххххххх

3.2. Хххххххххххх

3.3. Ххххххххххххххххххх

 

РОЗДІЛ 4. [Експериментальна перевірка й удосконалення запропонованої моделі].

4.1. Ххххххххххххх

4.1.1. Хххххххххххх

4.1.2. Хххххххххххх

4.1.3. Ххххххххххх

4.2. Хххххххххххх

 


Читайте також:

  1. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  2. Агрегативна стійкість, коагуляція суспензій. Методи отримання.
  3. Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві
  4. Адміністративні (прямі) методи регулювання.
  5. Адміністративні методи - це сукупність прийомів, впливів, заснованих на використанні об'єктивних організаційних відносин між людьми та загальноорганізаційних принципів управління.
  6. Адміністративні методи управління
  7. Адміністративні, економічні й інституційні методи.
  8. Адміністративно-правові (організаційно-адміністративні) методи мотивації
  9. Адміністративно-правові методи забезпечення економічного механізму управління охороною довкілля
  10. Аерометоди
  11. Активні групові методи
  12. Алгоритм розробки методичних основ бюджетування




Переглядів: 456

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПЛАН-ПРОСПЕКТ | РЕКОМЕНДОВАНИЙ ПОРЯДОК НАПИСАННЯ ДИПЛОМНОЇ РОБОТИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.