МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Методи дослідження.Мета дослідження. Предмет дослідження. Об’єкт дослідження. Актуальність теми. ВСТУП ЧАСТИНА 1. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА РОБОТИ Зміст КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ (ДИПЛОМНОЇ) РОБОТИ (ШАБЛОН ЗАВДАННЯ)
Титульна сторінка (згідно стандарту)
[вступ і розгорнутий зміст у повному обсязі, 4-6 с.].
[Яка проблема існує в сфері виробництва, суспільного життя? Чи вона вже розв’язана?]
[Визначення об’єкта. Що в нього входить? Що в нього не входить?]
[Визначення предмета. Що в нього входить? Що в нього не входить?]
[Формулюється одним реченням. Рідко цілей дослідження може бути дві, три].
1.5. Завдання дослідження, які ведуть до досягнення мети: — зібрати літературу за темою дослідження; — описати сучасний стан видавничої справи в обраному виді літератури; — дослідити галузеві норми редагування обраного виду літератури; — проаналізувати наявні галузеві норми, узагальнити їх, формалізувати й подати їх вичерпний перелік; — доповнити перелік наявних норм власними нормами (при потребі); — проілюструвати на прикладах застосування запропонованих норм (при наявності попереднього пункту); — — — підготувати дипломну роботу у текстовому процесорі “MS Word”.
[Перелічують методи дослідження, які використано в роботі].
1.6. Положення, що виносяться на захист (факультативно). [Положення формулюють простими реченнями. Положень може бути кілька].
1.7. Новизна положень (факультативно). [Вказують джерела, в тому числі й інтернетівські, в яких є опис аналізованої проблеми, для кожного положення окремо. Визначають ступінь новизни для кожного положення окремо: абсолютна новизна, уточнення відомого положення чи його подальший розвиток, новизна для держави, новизна для регіону].
РОЗДІЛ 1. [Огляд літератури за темою дослідження. Аналіз ситуації в аналізованій ділянці дослідження. Постановка проблеми. Визначення можливих шляхів її розв’язання. Якщо потрібно, результати проведення зондувальних експериментів]. 1.1. Ххххххххххххх 1.2. Хххххххххххх 1.2.1. Хххххххххххх 1.2.2. Хххххххххххх 1.2.3. Ххххххххххх 1.3. Ххххххххххххххххххх
РОЗДІЛ 2. [Визначення методологічних засад дослідження. Вибір й обґрунтування методів дослідження].
2.1. Ххххххххххххх 2.2. Хххххххххххх 2.2.1. Хххххххххххх 2.2.2. Хххххххххххх 2.2.3. Ххххххххххх 2.3. Ххххххххххххххххххх 2.4. Ххххххххххххххххххх
РОЗДІЛ 3. [Розроблення теоретичної моделі розв’язання наявної проблеми].
3.1. Ххххххххххххх 3.2. Хххххххххххх 3.3. Ххххххххххххххххххх
РОЗДІЛ 4. [Експериментальна перевірка й удосконалення запропонованої моделі]. 4.1. Ххххххххххххх 4.1.1. Хххххххххххх 4.1.2. Хххххххххххх 4.1.3. Ххххххххххх 4.2. Хххххххххххх
Читайте також:
|
||||||||
|