Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Модифікація ринку, товару, комплексу маркетингу.

Традиційна кривамає чіткі періоди впровадження, зростання, зрілості і занепаду.

Класична крива(бум) дає графічний вираз популярного продукту зі стабільним збутом протягом тривалого часу.

Крива захоплення(збільшення) відтворює життєвий цикл товару, що дав швидкий злет і падіння популярності.

Тривале захоплення(збільшення) має аналогічну криву за тим винятком, що збут триває в невеликих розмірах досить довго. За цих умов лише частина споживачів залишаються постійними прихильниками товару.

Сезонна крива(крива моди)стосується товару, який добре реалізується протягом окремих періодів.

Крива поновлення(ностальгії) стосується застарілого товару, що знову здобув популярність.

Крива провалу характеризує продукт, що взагалі не мав ринкового успіху.

 

Модифікація ринку спрямована на збільшення споживання існуючого товару за рахунок пошуку нових споживачів та нових сегментів ринку, способів стимулювання інтенсивного споживання товару клієнтами, перепозиціонувння товару з метою підкреслення його привабливості. Одним з заходів модифікації ринку може бути збільшення продажу товарів іншим категоріям споживачів.

Обсяг продажу може зрости і внаслідок стимулювання постійних покупці зробити повторні покупки. З цією метою застосовують такі види стратегій:

Ø Стимулюють споживачів використовувати цей товар (сік, який звикли пити зранку, переконують споживати і в інший час);

Ø Пробуджують інтерес до споживання великої кількості цих товарів в один і той самий час(томатну посту краще використовувати з іншими спеціями);

Ø Відшукують нові способи використання товару(підприємства, що виготовляють продукти харчування, можуть запропонувати нові рецепти приготування страв своїм покупцям);

Модифікація товару передбачає поліпшення якості, властивостей та зовнішнього оформлення. Стратегія поліпшення властивостей має на меті надати товару нових властивостей, які покращать його універсальність, нешкідливість та зручність. За рахунок модернізації товар набуває таких властивостей, які також розширюють сферу його застосування, підвищують зручність у користуванні, спрощують процес експлуатації. Можливість модернізації товару залежить багато в чому від рівня використання підприємством методів уніфікації та агрегування. Уніфікація дозволяє здійснювати технічне поліпшення товару без суттєвого зростання виробничих витрат. Агрегування сприяє розширенню сфери можливого застосування продукції.


Читайте також:

  1. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  2. АСУТП без керувального обчислювального комплексу.
  3. Види маркетингу.
  4. Види маркетингу.
  5. Види організаційних структур служби маркетингу.
  6. Визначення маркетингу. Цілі та завдання маркетингу.
  7. ВИЗНАЧЕННЯ ТА ПРИНЦИПИ МАРКЕТИНГУ.
  8. Вмінені витрати - це кількість одного товару, яким треба пожертвувати для збільшення виробництва іншого.
  9. Вмінені витрати - це кількість одного товару, якою треба пожертвувати для збільшення виробництва іншого.
  10. Вплив ПР на ефективність реалізації концепції маркетингу.
  11. Гіпоопіка. Батьківське нехтування та неприйняття дитини може призвести до формування у неї комплексу неповноцінності через відчуття дитини себе небажаною.
  12. Господарського комплексу




Переглядів: 674

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні етапи та види ЖЦТ. | Суть і цілі товароруху

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.