Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розрахунок виробничої програми для підприємств із змінним контингентом споживачів.

 

Для підприємств із змінним контингентом споживачів використовують розрахунок кількості страв, що фактично реалізовані в базовому періоді, на 1 місце в день:

,

де Км – кількість місць в базовому році.

 

Звідси, річний план випуску страв:

ВСпл = ВС ´ Чпл ´ Дпл ´ kс1м

 

де kс1м коефіцієнт зміни кількості реалізованих страв в розрахунку на 1 місце в день (цей коефіцієнт характеризує підвищення чи зниження ступеня використання одного місця споживача).

 

Приклад 2.Кількість місць в обідньому залі їдальні ВАТ „Луцьк-автодор” – 52, в базовому році їдальня працювала 230 днів, фактичний випуск страв склав 150200 одиниць.

В плановому році в зв’язку із реконструкцією приміщення їдальні кількість місць зросте на 16, кількість робочих днів складе 245, коефіцієнт зміни кількості спожитих страв в середньому на 1 місце в день – 1,07, середня ціна страви – 5,03 грн. Питома вага іншої продукції в обігу продукції власного виробництва запланована 8%, частка покупних товарів в роздрібному товарообігу – 15%.

1) Визначити обсяг випуску страв в базовому році на 1 місце в день та річний план випуску страв (в натуральному та вартісному вираженні).

2) Визначити товарообіг продукції власного виробництва, товарообіг покупних товарів та роздрібний товарообіг.


Розв’язок:

1) (одиниць);

2) ВСпл. = 12,6 × (52 + 16) × 245 × 1,07 = 224 610 (одиниць);

3) Визначення планового обсягу обідньої продукції у вартісному вираженні:

ВСпл. = 224 610 × 5,03 = 1 129 788,3 (грн.);

4) Визначення обсягу випуску продукції власного виробництва:

1 228 030,76 (грн.);

5) Обсяг роздрібного товарообігу в плановому періоді:

1 444 742,07 (грн.);

6) Обсяг товарообігу покупних товарів складе:

Тпок. = Трозд. – Твл. = 1 444 742,07 – 1 228 030, 76 = 216 711,31 (грн.).

 


Читайте також:

  1. Cистеми безпеки торговельних підприємств
  2. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  3. IV група- показники надійності підприємства
  4. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  5. WEB - сайт підприємства в Інтернет
  6. Або продукція підприємств, що знаходяться за кордоном.
  7. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  8. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  9. Автопідприємства вантажних автомобілів
  10. Автопідприємство пасажирських автомобілів
  11. Адміністративно-правовий статус торговельного підприємства
  12. Аеродинамічний розрахунок




Переглядів: 564

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розрахунок виробничої програми для порівняно постійного контингенту споживачів. | Метод розрахунку виробничої програми, що базується на розрахунку пропускної здатності обіднього залу та рівня її використання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.