Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Етап 6. Розрахунки та аналіз результатів

Мета даного етапу — розробити або вдосконалити рекламний продукт, який вже є на ринку або тільки виводиться згідно з формальним уявленням.

Розрахунки, виконані на попередньому етапі вручну або за допомогою прикладних програмних засобів обчислювального призначення, можуть стати основою для дипломної роботи студента. Проводиться розрахунок економічного ефекту від вдосконалень.

 

 

Опис рекламного продукту, контрольного прикладу і результатів його вдосконалення включається в третій розділ роботи і, якщо потрібно, в додатки.

Етап 7. Підготовка висновків і пропозицій

Висновки і пропозиції формулюються в процесі виконання етапів 3..6. На даному етапі слід перевірити:

- їх взаємну узгодженість;

- відповідність меті і завданням курсової роботи;

- наявність їх переконливих підтверджень в тексті курсової роботи.

Слід виробити максимально коротке і точне формулювання кожного висновку і пропозиції. Висновки, що не знайшли підтвердження в тексті курсової роботи, зокрема з міркувань об'єму необхідного тексту або надмірної трудомісткості їх підтвердження, слід видалити.

Етап 8. Оформлення курсової роботи

Мета етапу полягає у виконанні вимог [1 - 3], в об'ємі, відповідному специфіці курсової роботи і вимогам цих методичних рекомендацій. Результатом є електронний оригінал-макет рукопису, виконаний з дотриманням вимог [1-3].


Читайте також:

  1. ABC-XYZ аналіз
  2. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  3. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  4. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  5. SWOT-аналіз у туризмі
  6. SWOT-аналіз.
  7. Tема 4. Фації та формації в історико-геологічному аналізі
  8. V. Нюховий аналізатор
  9. VI етап. Аналіз варіантів зміни цін конкурентами.
  10. А. Розрахунки з використанням дистанційного банкінгу.
  11. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  12. АВС (XYZ)-аналіз




Переглядів: 410

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Етап 2. Підбір літератури | Етап 9. Перевірка і редагування рукопису

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.