Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Метод вузлових потенціалів

Таблиця 2.4

Номер питання, завдання ПИТАННЯ, ЗАВДАННЯ Номер правильної відповіді
  На розрахунковій схемі електричного кола наведено: електрорушійна сила першого джерела E1 = 50 В; електрорушійна сила другого джерела E2 = 200 В; опору розгалужень електричної схеми R1 = R2 = R3 = R4 = R5 = R6 = 4 Ом. Визначити сили електричних струмів у розгалуженнях за допомогою методу вузлових потенціалів.        
Запишіть рівняння для розрахунку потенціалів вузлів розрахункової схеми по методу вузлових потенціалів.  
Запишіть систему рівнянь із коефіцієнтами при невідомих, попередньо розрахувавши провідності розгалужень і добутку електрорушійних сил джерел на відповідній провідності розгалужень.  
Складіть матрицю для знаходження головного визначника й знайдіть його значення.  
Складіть матрицю для знаходження приватного визначника потенціалу першого вузла й знайдіть його значення.  
Визначите потенціал першого вузла розрахункової схеми φ1 у вольтах.  
Складіть матрицю для знаходження доповнення визначника потенціалу другого вузла й знайдіть його значення.  
Визначите потенціал першого вузла розрахункової схеми φ2 у вольтах.  
Складіть математичне вираження для визначення сили електричного струму в першому розгалуженні розрахункової схеми I1 і знайдіть її значення в амперах.  
Складіть математичне вираження для визначення сили електричного струму в другому розгалуженні розрахункової схеми I2 і знайдіть її значення в амперах.  
Складіть математичне вираження для визначення сили електричного струму в третьому розгалуженні розрахункової схеми I3 і знайдіть її значення в амперах.  
Складіть математичне вираження для визначення сили електричного струму в четвертому розгалуженні розрахункової схеми I4 і знайдіть її значення в амперах.  
Складіть математичне вираження для визначення сили електричного струму в п'ятому розгалуженні розрахункової схеми I5 і знайдіть її значення в амперах.  
Складіть математичне вираження для визначення сили електричного струму в шостому розгалуженні розрахункової схеми I6 і знайдіть її значення в амперах.  
Запишіть систему рівняння по 2-му закону Кірхгофа й перевірте правильність рішення завдання, підставивши значення всіх величин у цю систему.  

 

При правильному виконанні завдання Σнепарних – Σпарних = 21.

Таблиця 2.4а

 

Номер відповіді ВІДПОВІДІ
-18,75.
1 φ1 – 0,5 φ2 = 12,5; – 0,5 φ1 + 1 φ2 = 50;
6,25.
56,25.
31,25.
37,5.
6,25.
0.
- 12,5.
50.
(g1 + g2+ g5 + g6)φ1 (g5 + g6) φ2 =Е1 g1; – (g5 + g6) φ1+ (g3 + g4+ g5 + g6)φ2 =Е2 g3;  
0,75.
75.
Е1 = R1I1 –R2I2; Е2 = R3I3 – R4I4; Е1 –Е2 = R1I1 –R3I3 R5I5; 0= R5I5 + R6I6.


Читайте також:

  1. D) методу мозкового штурму.
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. I Метод Шеннона-Фано
  4. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  5. I. Метод рiвних вiдрiзкiв.
  6. VII. Нахождение общего решения методом характеристик
  7. А. науковий факт, b. гіпотеза, с. метод
  8. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  9. Агрегативна стійкість, коагуляція суспензій. Методи отримання.
  10. Агресивний тип дивідендної політики включає метод стабільного приросту дивідендів і метод постійного коефіцієнта виплат.
  11. АгротехнІЧНИЙ метод
  12. Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві




Переглядів: 456

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Метод контурних струмів | Еквівалентні перетворення схем з'єднань опорів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.