МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Варіант 2Визначте, чи скоєно правопорушення і форму вини у наведених випадках. Дайте оцінку ситуаціям, виходячи з правових норм. 1). Хлопець викрав гаманець у пасажирки тролейбуса. (Умисний злочин.) 2). Жінка в магазині раптово втратила свідомість і, упавши, розбила вітрину. (Правопорушення не скоєно, жінка не могла керувати своїми діями. 3). Хлопець, бажаючи продемонструвати подрузі свою фізичну силу, підняв її на руки і за її згодою тримав за огорожею балкону. Хлопець не втримав дівчину і вона впала з п’ятого поверху. Дівчина внаслідок падіння дістала складні переломи. (Злочин з необережності.) 4) Юнаки вдерлися до крамниці і, погрожуючи рушницею, вимагали від продавця віддати їм гроші з каси. (Умисний злочин.) 5). Кілька грабіжників вдерлися до дачного будинку громадянина Т. і, погрожуючи ножем та сокирою, вимагали віддати коштовності і гроші. У відповідь Т. здійснив кілька пострілів з мисливського карабіна, поранивши при цьому одного з нападників і вбивши іншого. (Грабіжники скоїли умисний злочин, громадянин Т. діяв у стані необхідної оборони.) 6) Рятувальники, щоб зберегти міст, на який під час повені несло зірваний з якоря пароплав, підірвали судно. (Крайня необхідність.) II. ПІДСУМКИ УРОКУ Оцінюю навчальну активність учнів на уроці, аналізую виконання завдань тематичного оцінювання тощо. УРОК № 12 Тема.Громадянство України. Мета:з’ясувати співвідношення понять «людина — особа — громадянин» і «громадянство»; ознайомити учнів з основними нормами Закону України «Про громадянство України»; виховувати в учнів розуміння важливості належності до громадянства та гордості за належність до українського громадянства; формувати вміння працювати з нормативними актами та практичного їх використання. Основні поняття:людина, особа, громадянин, громадянство. Тип уроку:вивчення нового матеріалу.
Структура уроку I. Організаційний момент II. Вивчення нового матеріалу 1. Людина — особа — громадянин. 2. Поняття громадянства. 3. Громадянство в українському законодавстві. III. Закріплення нових знань і вмінь учнів IV. Підсумки уроку V. Домашнє завдання
ХІД УРОКУ I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ Людина —особа —громадянин. У своєму вступному слові повідомляю учням, що на цьому уроці розпочинається вивчення нового розділу курсу — «Основи правового статусу людини і громадянина. Громадянські (особисті) та політичні права»; повідомляю тему і основні завдання уроку. Читайте також:
|
||||||||
|