Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Система поточного і підсумкового контролю знань

ЗО. За незаконне використання товарного знака, якщо це було
пов'язано з отриманням доходів у великих розмірах, наступає:

а) цивільна відповідальність;

б) адміністративна відповідальність;

в) кримінальна відповідальність.

9.3. Зразки завдань для модульного контролю та їх оцінка

Завдання модульного контролю містить два завдання з лекцій-
ного модуля та одне завдання з практичного модулю (стереотипне).
Зразок завдання до модуля1

Теоретична частина

1. Поняття авторського права та сфера його дії. Об'єкти, що охороня-
ються авторським правом.

2. Тестові завдання (20 тестів різного рівня складності).

Практична частина

Шахтним управлінням «Донвугілля» був отриманий патент на виконан-
ня в шахтному кріпленні поперечних стійок, які раніше виготовлялися з де-
рева, а зараз з металу. їх застосування дозволило виключити осідання стін та
покрівлі, підвищити безпеку шахтарів. Шахтоуправління «Кривбас» викона-
ло за патентом не всі стійки, а тільки деякі з них. Шахтоуправління «Донву-
гілля» звернулося з позовом до суду про порушення патенту «Кривбасом».

Обґрунтуйте позицію позивача. Вкажіть, які юридичні факти входять
у предмет доказування за цією справою.

Модульні завдання оцінюються за 12-бальною системою. Кожне
завдання модульного контролю оцінюється окремо. Загальна оцінка
розраховується як середнє арифметичне оцінок за кожне завдання.

Оцінка12 балів.Студент дав абсолютно правильні відповіді на
100% тестів. Теоретичне питання розкрито повністю, з викладенням
оригінальних висновків, отриманих на основі програмного і додат-
кового матеріалу, законодавчих актів та нормативних документів.
При виконанні практичної частини студентом застосовано системні
знання навчального матеріалу, що передбачені навчальною програ-
мою. Висновки до завдань аргументовані та обґрунтовані.


??Г)


АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  3. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  4. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  5. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  6. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  7. III. Актуалізація набутих знань
  8. III. Контроль знань
  9. IV. Закріплення й узагальнення знань
  10. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 384

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ | Система поточного і підсумкового контролю знань

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.