Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Система поточного і підсумкового контролю знань


Оцінка 11 балів.Студент дав правильні відповіді на 95 - 100% і
тестів. Теоретичне питання розкрито повністю, на основі програм-^
ного та додаткового матеріалу зроблено висновки й узагальнення.
При виконанні практичного завдання студент застосував узагаль-
нені знання навчального матеріалу, що передбачені навчальною
програмою. При виконанні практичного завдання припустився не-
значних неточностей.

Оцінка 10 балів.Студент дав правильні відповіді на 90 - 95%
тестів. Теоретичне питання розкрито повністю, програмний мате-
ріал викладено згідно з програмним матеріалом дисципліни. При
виконанні практичного завдання студент застосував глибокі знан-,
ня навчального матеріалу, що передбачені навчальною програмою/
Практичне завдання виконано в цілому правильно в повному обся-1
зі. При виконанні практичного завдання студент припустився дея-.
ких неточностей. і

Оцінка 9 балів.Студент дав правильні відповіді на 85 - 90%
тестів. Теоретичне питання розкрито повністю, програмний ма-;
теріал викладено згідно з матеріалом дисципліни. При виконанні
практичного завдання студент ефективно застосував основні знай-;
ня навчального матеріалу, що передбачені навчальною програмою.'
Практичну частину виконано в цілому правильно. При її виконанні
студент припустився окремих несуттєвих помилок.

Оцінка 8 балів.Студент дав правильні відповіді на 80 - 85% тес-^
тів. Теоретичне питання розкрито повністю, програмний матеріал
викладено з незначними погрішностями або без узагальнень. При
виконанні практичної частини студент застосував основні знан-
ня навчального матеріалу, що передбачені навчальною програмою.
Практичне завдання виконано в цілому правильно. При його вико-
нанні студент припустився несуттєвих помилок.

Оцінка 7 балів.Студент дав правильні відповіді на 75 - 80% те-
стів. Теоретичне питання розкрито повністю, проте при викладенні
програмного матеріалу студент припустився незначних помилок.
При виконанні практичної частини студент застосував основні зна-
ння навчального матеріалу, що передбачені навчальною програмою.
Практичне завдання виконано в цілому правильно. При його вико-

нанні студент припустився несуттєвих помилок.

Оцінка 6 балів.Студент дав правильні відповіді на 70 - 75%
тестів. Теоретичне питання розкрито неповно, допущено суттєві
погрішності або помітні помилки. При виконанні практичного за-
вдання студентом без достатнього розуміння застосовано навчаль-
ний матеріал. Допущено низку помилок.

Оцінка 5 балів.Студент дав правильні відповіді на 65 - 70%
тестів. Теоретичне питання розкрито неповно, допущено суттєві
погрішності, які впливають на зміст відповіді. При виконанні прак-
тичного завдання без достатнього розуміння студент застосував на-
вчальний матеріал, припустився значних помилок.

Оцінка4 бали.Студент дав правильні відповіді на 60 - 65% те-
стів. Теоретичне питання розкрито неповно, з суттєвими помилка-
ми. При виконанні практичних завдань без достатнього розумін-
ня студент застосував навчальний матеріал, припустився значної
кількості помилок, стикнувся зі значними труднощами при аналізі
й трактуванні ситуацій з юридичної точки зору.

Оцінка 3 бали.Студент дав правильні відповіді на 55 - 60% те-
стів. Теоретичне питання розкрито неповно або зовсім не розкрито.
При виконанні практичного завдання студент припустився досить
великої кількості грубих помилок, стикнувся зі значними трудно-
щами при аналізі й трактуванні ситуацій з юридичної точки зору,
виявив здатність викладу думки на елементарному ревні.

Оцінка 2 бали.Студент дав правильні відповіді не менш як на
50% тестів, не виконав практичних завдань, стикнувся зі значними
труднощами при аналізі й трактуванні ситуацій з юридичної точки
зору, виявив здатність викладу думки на елементарному ревні. Тео-
ретичне питання не розкрито.

Оцінка 1 бал.Студент дав правильні відповіді менш ніж на 50%
тестів, не виконав практичних завдань, стикнувся зі значними труд-
нощами при аналізі й трактуванні ситуацій з юридичної точки зору.
Теоретичне запитання не розкрито.




Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  3. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  4. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  5. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  6. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  7. III. Актуалізація набутих знань
  8. III. Контроль знань
  9. IV. Закріплення й узагальнення знань
  10. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 444

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Система поточного і підсумкового контролю знань | АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.