Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Визначення рівня фізичного стану за методикою О. А. Пирогової

Рівень фізичного стану (РФС) визначається за допомогою рівняння регресії:

X = 700-3 х ЧСС - 2,5 х АТ ср. - 2,7 х В + 0,28 х МТ

350 - 2,6 х В + 0,21 х Р , де

ЧСС - частота серцевих скорочень за 1 хв у стані спокою; АТ ср. - середньодинамічний артеріальний тиск; В-вік, років; МТ - маса тіла, кг; Р - ріст, см.

 

 

АТ сист.- АТ діаст.

АТ ср. = АТ діаст. + _____________________

 

Таблиця 10

Оцінка рівня фізичного стану

РФС Чоловіки Жінки
Низький 0,225-0,375 0,157-0,260
Нижче середнього 0,376 - 0,525 0,261 - 0,365
Середній 0,526 - 0.675 0,366 - 0,475
Вище середнього 0,676 - 0,825 0,476 - 0,575
Високий 0,826 і вище 0,576 і вище

Кількісна експрес-оцінка рівня фізичногоздоров'я у чоловіків та жінок (за Г. Л. Апанасенко, Р. Г. Науменко, 1988)

В основу розробленої системи закладені показники фізичного розвитку (ріст, маса тіла, життєва ємність легень, кистьова динамометрія), стан серцево-судинної системи в спокої і у відновному періоді після дозованого фізичного навантаження. Експрес-скринінг заснований на залежності між загальною витривалістю, об'ємом фізіологічних резервів і проявом економізації функцій кардіореспіраторної системи (Г. Л. Апанасенко, 1985).

Критерієм резерву та економності функцій серцево-судинної системи є час відновлення частоти серцевих скорочень (ЧСС) до вихідного рівня після дозованого фізичного навантаження (20 присідань за 30 секунд) і по

двійний добуток у спокої, величина якого визначається за формулою (Д. М. Аронов і співав., 1982):

ЧСС X АТС

 

де ЧСС - частота серцевих скорочень за хвилину, АТС – систолічний артеріальний тиск.

 

 

Таблиця 11 Експрес-оцінка рівня фізичного здоров'я у чоловіків та жінок (за Г. Л. Апанасенко, Р. Г. Науменко, 1988)

 

Примітка:

МТ - маса тіла,

ЖЄЛ - життєва ємність легень,

ДК - динамометрія кисті,

ЧСС - частота серцевих скорочень,

АТС - артеріальний тиск систолічний,

Специфіка виду спорту накладає свій відбиток на організм спортсмена. Це виявляється як у своєрідності зовнішньої форми, пропорції тіла, так і певних змінах серцево-судинної, дихальної систем, опорно-рухового апарату.

 

 

Таблиця 12 Середні величини показників фізичного розвитку спортсменів

 

Питання для самоконтролю

1. Дати визначення поняття фізичний розвиток.

2. Охарактеризувати соматоскопію, як метод дослідження фізичного розвитку.

3. Охарактеризувати антропометрію, як метод дослідження фізичного розвитку.

4. Перерахувати основні правила антропометричних вимірювань.

5. Як оцінити фізичний розвиток обстежуваного методом індексів?

6. Як оцінити фізичний розвиток обстежуваного методом стандартів?

7. Як оцінити фізичний розвиток обстежуваного методом кореляції (за шкалою регресії)?

8. Розкрити особливості фізичного розвитку у спортсменів різних спеціалізацій.

9. Як побудувати антропометричний профіль?

10. Як оцінити рівень фізичного здоров'я за методикою Г. Л. Апанасенко?


Читайте також:

  1. I визначення впливу окремих факторів
  2. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  3. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  4. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  5. Ocнoвнi визначення здоров'я
  6. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  7. V Процес інтеріоризації забезпечують механізми ідентифікації, відчуження та порівняння.
  8. V Розвиток кожного нижчого рівня не припиняється з розвитком вищого.
  9. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  10. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  11. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  12. Агрегатний індекс фізичного обсягу




Переглядів: 7011

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Метод кореляції (за шкалою регресії) | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.