Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Кліматичні умови району проходження практики. Аналіз метеорологічної інформації

Теоретична частина

Для проведення метеорологічних спостережень створена мережа метеорологічних станцій і постів, оснащених відповідними приладами й установками. Метеорологічна станція - це установа для проведення метеорологічних спостережень. При організації метеорологічної мережі встановлюють однотипну методику вимірювання, приводять показники приборів до еталонів, встановлюють єдині строки для проведення спостережень.

Результати метеорологічних спостережень шифрують та телеграфом, телефоном або по радіо передають у місце призначення (у органи служби погоди). Телеграма складається з декількох груп коду, звичайно п'ятизначних, за певною схемою. Індекс станції, координати, дата, строк спостережень, значення метеорологічних елементів або інформація про положення баричних систем, фронтів, ізобар, передається у телеграмі цифрами, що розташовані у певному порядку. Ця інформація отримується, розшифровується і наноситься на синоптичну карту для наочного уявлення про стан погоди у певний момент часу на великій території.

На основі даних, отриманих на метеостанціях, розраховують кліматичні показники, що характеризують особливості певної місцевості.

Для характеристики кліматичних умов місцевості беруть у бібліотеці данні з агрокліматичного довідника по Запорізькій області (або з іншої довідкової літератури). Необхідно висвітлити наступні питання: середні багаторічні умови зволоження, дати переходу температури повітря через 5, 10 и 15 оС навесні і восени, дати останніх весняних і перших осінніх приморозків, суми активних і ефективних температур за вегетаційний період, вірогідність посух та суховіїв тощо.

Для складення характеристики агрометеорологічних умов року використовують данні спостережень метеорологічних станцій за певний рік, порівнюючі їх з середніми багаторічними значеннями (які прийнято називати нормами).

Завдання 1.За результатами екскурсії на метеорологічну станцію написати перший розділ звіту.

Хід роботи. Під час екскурсії на метеорологічну станцію студенти повинні зафіксувати географічні координати метеостанції, її висоту над рівнем моря, замалювати схему метеорологічної ділянки, вказати строки і порядок проведення спостережень, яких дотримуються на метеорологічній станції.

Завдання 2.За індивідуальним завданням скласти агрометеорологічну характеристику року, яку необхідно оформити у вигляді другого розділу звіту.

Хід роботи. Отримавши у керівника практики індивідуальне завдання (метеорологічні дані певного року) описати метеорологічні особливості року.

При описанні агрометеорологічних умов року оцінюють окремі періоди: весняний, літній, осінній, зимовий. Спочатку необхідно вказати дати настання кожного періоду року, їх тривалість, порівняти з нормою. Незалежно від періоду, що аналізують, порівнюють середньомісячні (або середньодекадні) температури повітря та кількість опадів з нормою.

Під час аналізу весняного та осіннього періоду акцентують увагу на кількість і тривалість приморозків.

Характеризуючи літній період, для оцінки температурних умов слід використовувати екстремальні температури, так як істотне підвищення температури (вище 30 – 35 оС). Для оцінки умов зволоження, крім сум опадів, бажано використовувати гідротермічний коефіцієнт.

Аналізуючи зимовий період, необхідно звернути увагу на мінімальні температури повітря, що характеризують силу морозів та тривалість «теплих вікон» (періодів з позитивними середньодобовими температурами повітря).


Читайте також:

  1. ABC-XYZ аналіз
  2. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  3. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  4. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  5. SWOT-аналіз у туризмі
  6. SWOT-аналіз.
  7. Tема 4. Фації та формації в історико-геологічному аналізі
  8. V. Нюховий аналізатор
  9. VI етап. Аналіз варіантів зміни цін конкурентами.
  10. АВС (XYZ)-аналіз
  11. Автоматизовані системи управлінні охороною праці, обліку, аналізу та дослідження травматизму
  12. Автомати­зовані інформаційні систе­ми для техніч­ного аналізу товар­них, фондових та валют­них ринків.




Переглядів: 662

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
МЕТА І ЗАВДАННЯ ПРАКТИКИ | Вологість повітря та грунту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.